دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا؛ 

۱۵ هزار رشته تحصیلی تضمین اشتغال شد

۱۵ هزار رشته تحصیلی تضمین اشتغال شد
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی از تضمین اشتغال ۱۵ رشته تحصیلی خبر داد. 
کد خبر : 935825

حسین بلندی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره لزوم بازنگری رشته‌ها اظهار کرد: تمام رشته‌هایی که بیش از ۴ تا ۵ سال از عمر آنها گذشته است نیازمند بازنگری هستند و این موضوع باید تحقق یابد. 

وی افزود: با توجه به اینکه رشته‌های تحصیلی متناسب با شغل تعریف می‌شوند و مشاغل دائما در حال تغییر هستند، پس بازنگری سرفصل‌ها باید به صورت قطعی انجام شود. 

بلندی با بیان اینکه ۱۲۷ برنامه جدید را در دانشگاه علمی کاربردی به تصویب رسانده ایم؛ تاکید کرد: این موارد در شورا و گروه مربوطه به صورت دقیق در حال پیش برد اهداف است. 

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی اضافه کرد: برای راه اندازی رشته‌های جدید تلاش می‌کنیم نیاز متقاضیان ورود به دانشگاه را پاسخگویی کنیم. در حال حاضر برای صدور مجوز‌ها ستخگیرانه عمل می‌کنیم؛ چرا که باید تضمین اشتغال داشته باشیم و تمام هدف بنده این است که تا چند سال آینده تمام کدرشته محل‌ها تضمین اشتغال داشته باشند. 

بلندی اضافه کرد: آن زمانی که تضمین اشتغال رشته‌های تحصیلی را آغاز کردیم، کسی باور نمی‌کرد و هم اکنون بیش از ۱۵ رشته تحصیلی را تضمین اشتغال کرده ایم و برای سال آینده درصد آن را افزایش خواهیم داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب