دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در نشست خبری مطرح شد؛

جزییات رویداد استعدادیابی «تهرانُت»/ از استعدادیابی تا برپایی کنسرت و اجرا ویژه نوجوانان

جزییات رویداد استعدادیابی «تهرانُت»  از استعدادیابی تا برپایی کنسرت و اجرا ویژه نوجوانان
نشست خبری رویداد استعدادیابی موسیقایی «تهرانُت» از سوی باشگاه موسیقی نوجوان در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.
کد خبر : 935819

به گزارش خبرنگار آنا، نشست خبری نخستین رویداد استعدادیابی موسیقایی «تهرانُت»، امیرحسین حیدری، مدیر باشگاه موسیقی نوجوان و فاطمه محمدیان مجری برنامه میزبان این رویداد از سوی باشگاه موسیقی نوجوان یکشنبه ۲۲ مهر ماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

حیدری در ابتدای مراسم درباره رویداد «تهرانُت» عنوان کرد: کشف استعداد‌های نوجوان در عرصه موسیقی و سپس توانمندسازی نوجوانان هدف اصلی ما است، مهمترین اتفاق در باشگاه موسیقی نوجوان رویداد موسیقایی استعدادیابی تهرانُت هست، این برنامه رویداد هست نه جشنواره، چون ما در این رویداد زمینه را برای نوجوانان بازه ده تا هجده سال فراهم میکنیم در این برنامه شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه برنامه از بیست مهر ماه در سایت باشگاه موسیقی «نواجوان» Navano.club آغاز می‌شود، افزود: فراخوان منتشر و فرم‌ثبت نام در سایت وجود دارد و نوجوانان علاقه‌مند تا سی مهر می‌توانند در سایت ثبت نام کنند.

وی افزود: مرحله اول رویداد ثبت نام و ارسال اثار از بیست تا سی مهر ماه است، توضیح داد: پس از آن هییت ارزیابی آثار را بررسی و تا چهارم آبان نتایج اعلام می‌شود، پس از آن ما گردهمایی منتخبین تهرانُتی‌ها را خواهیم داشت و آنجا کامل مسائل را تبیین می‌کنیم.

حیدری یاداور شد: مرحله دوم اجرای حضوری آذر ماه است که نوجوان‌ها به رقابت می‌پردازند و بیست و نهم آذر ماه اختتامیه برپا خواهد شد. نکته دیگر پس از مرحله اجرای خصوصی ما یک اکران خصوصی از برگزیدگان رویداد شامل نفرات اول تا سوم و چهارم تا هشتم با حضور سرمایه گذاران همکار باشگاه موسیقی خواهیم داشت تا زمینه‌ای برای بروز و ظهور استعدادهایشان فراهم شود.

جزییات رویداد استعدادیابی تهرانُت/از استعدادیابی تا برپایی کنسرت و اجرا ویژه نوجوانان

۵ بخش اصلی جشنواره

وی در ادامه گفت: رویداد ما پنج بخش دارد نخست آهنگسازی یا ملودی سازی، بخش دوم تک نوازی، سوم جمع نوازی، چهارم خوانندگی و پنجم جمع خوانی است. محدودیتی برای شرکت دختران و پسران در هیچ بخشی نداریم. در زمینه موضوع هم در فراخوان آوردیم که اگر موضوعات حائزاهمیت ما مثل خانواده، معلم، همکلاسی، نشاط، هیجان و حال خوب، امید به اینده و … باشد که درصورت توجه به اینها امتیاز ویژه دارد.

وی یادآور شد: اگر نوجوان ما در خانواده اهل موسیقی دارند، می‌تواند جمع‌نوازی کند و این هم بخش ویژه و جدای کار است که در راستای هویت بخشی به خانواده درنظر داریم.

در بخش دیگر برنامه حیدری در بخش پرسش و پاسخ گفت: تیزر و موشن‌های ما بزودی در رسانه ملی پخش خواهد شد، در نظر داریم از همه رسانه‌ها برای رساندن صدای خود کمک بگیریم و تلاش داریم مکتب موسیقی و زیست بوم نوجوان باید همگانی شود. نوجوانان ما احتیاج به الگو‌های ویژه دارند که خود نوجوانان می‌توانند الگوی هم باشند تا راهشان را پیدا کنند.

وی با بیان اینکه داوران در گردهمایی تهرانُتی‌ها معرفی و در هر بخش نفرات اول تا سوم برگزیده با جایزه نقدی پانزده، ده و پنج میلیون تومان دریافت و نفرات چهارم تا هستم هم با امتیاز کافی جایزه ویژه می‌گیرند. ما فعلا بنایی برای اسکان نداریم مگر اینکه تغییراتی رخ دهد و‌مسیر مشخص شود ما فعلا امکان اسکان از نوجوانان شهر‌های دیگر را نداریم.

وی اظهار داشت: در حال ارتباط با سامانه شاد هستیم تا کانالی به این برنامه اختصاص دهند.

در پایان از پوستر استعدادیابی تهرانت رونمایی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب