دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مهر 1403 - 10:03

دانشیار دانشگاه آزاد موفق به دریافت جایزه جهانی «بهترین محقق» شد

دانشیار دانشگاه آزاد موفق به دریافت جایزه جهانی «بهترین محقق» شد
دانشیار و عضو هیئت علمی گروه شیمی دانشگاه آزاد اسلامی موفق به دریافت جایزه معتبر و جهانی «بهترین محقق» شد.
کد خبر : 935782

به گزارش خبرنگار آنا، طاهره مؤمنی اصفهانی، عضو برجسته هیئت علمی گروه شیمی تجزیه دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک به پاس دستاورد‌های درخشان علمی خود در حوزه شیمی تجزیه و به‌ویژه به سبب انتشار آخرین پژوهش ارزنده‌اش در ژورنال معتبر microchemical journal, موفق به دریافت جایزه معتبر«بهترین محقق» در ششمین دوره بین‌المللی top teachers awords شد. این رویداد بین‌المللی که در روز‌های ۲۸ و ۲۹ اوت ۲۰۲۴ در شهر تاریخی برلین برگزار شد با هدف تجلیل از برجسته‌ترین اساتید و محققان جهان برگزار می‌شود.

جایزه top teachers awards که به‌عنوان یکی از معتبرترین افتخارات علمی در سطح جهان شناخته می‌شود. هر ساله با هدف ارج نهادن به تلاش‌های بی‌وقفه استادان و پژوهشگرانی برگزار خواهد شد که با نبوغ و پشت‌کار خود، گامی بزرگ در توسعه دانش بشری برداشته‌اند این جایزه به چهره‌هایی اهدا می‌شود که آثار و تحقیقاتشان، نه تنها مرز‌های علم را گسترش داده؛ بلکه الهام‌بخش دیگر محققان و پژوهشگران در سراسر جهان نیز بوده است.

کسب این جایزه توسط طاهره مؤمنی اصفهانی نه تنها افتخاری بزرگ برای وی؛ بلکه نشانی از جایگاه والای علمی دانشگاه آزاد اسلامی و نقشی که این دانشگاه در پیشبرد علم و پژوهش در عرصه‌های جهانی ایفا می‌کند، است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب