دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مهر 1403 - 16:25
در مراسم رونمایی از کتاب «یر اوزو رمانتیک صحنه دئییل»؛

واحدی‌زاده: انسان زیباترین و بزرگ‌ترین شعر خداوند است

واحدی‌زاده: انسان زیباترین و بزرگ‌ترین شعر خداوند است
مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: انسان به‌عنوان اشرف مخلوقات بزرگ‌ترین و زیباترین شعر خداوند است و موظفیم که با اعتلای خود متبلورکننده آیات خداوند باشیم.
کد خبر : 935729

به گزارش خبرنگار آنا، کتاب«یر اوزو رمانتیک صحنه دئییل» با حضور شعرای استان و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل رونمایی شد.

واحدی‌زاده: انسان زیباترین و بزرگ‌ترین شعر خداوند است

حجت‌الاسلام حمید واحدی‌زاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان اردبیل در این مراسم اظهار کرد: به‌طور کلی در آموزه‌های دینی نسبت به شعر و شعرای حقیقت‌جو نگاه مثبت وجود دارد و همواره از آنها تمجید شده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل همواره محفلی برای دانشجویان و استادان شاعر بوده و از آنها حمایت شده، افزود: معتقدم قدرت شعر سرایی نعمتی است که خداوند شامل حال نیلوفر کیانی بیگدیلو دانشجوی رشته روانشناسی این دانشگاه کرده و به همین دلیل شعرهای وی مورد اقبال عمومی قرار گرفته است.

واحدی‌زاده عنوان کرد:  انسان به‌عنوان اشرف مخلوقات بزرگ‌ترین و زیباترین شعر خداوند است و موظفیم که با اعتلای خود متبلور کننده آیات خداوند باشیم. شعرا اگر مسیرشان الهی باشد، می‌توانند انسان را در پاسخ به این سؤال که «از کجا آمده‌ام و به کجا خواهم رفت؟» کمک کرده و مانند چراغ مسیر را روشن کنند و در نهایت هدایت‌کننده جامعه به سمت رشد و تکامل باشند.

واحدی‌زاده: انسان زیباترین و بزرگ‌ترین شعر خداوند است

نیلوفر کیانی بیگدیلو دانشجوی رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل و نویسنده کتاب«یر اوزو رمانتیک صحنه دئییل» نیز درباره کتاب خود گفت: این کتاب شامل ۳۹ شعر است و توسط نشر یایلیق به تیراژ ۵۰۰ عدد منتشر شده و به قیمت یک میلیون۲۰۰ هزار ریال در کتاب‌فروشی‌های در دسترس علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب