دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سردار رحیم صفوی:

«فصل وصل» باید برای همه سنین و اقشار قابل فهم باشد/ دشواری اجرا برای مخاطبان گسترده

سردار سرلشکر رحیم صفوی با برشمردن ویژگی‌های قابل توجه «فصل وصل»، دشواری اجرای چنین نمایشی را لزوم همه فهم بودن آن به دلیل مخاطبان گسترده‌اش دانست.
کد خبر : 93561

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی (مُهنا) سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور مربوط به نیروهای مسلح، با تماشای نمایش «فصل وصل» در سخنانی گفت: موفق به تماشای بخش هایی از این نمایش شدم که خوب بود و امیدوار هستم تاثیرگذار باشد. به ویژه روی افکار عزیزانی که درباره حوادث تاریخ گذشته و زمان حاضر اطلاعات کمتری دارد.


وی افزود: البته چند توصیه دارم که فکر میکنم این نمایش با عمل کردن به آنها می تواند موفق تر باشد. به اعتقاد من مطالبی که در چنین آثاری گفته می شود باید حتما مستند، دقیق و قابل فهم باشد.


دشواری کار «فصل وصل» برای همه فهم بودن


مشاور عالی مقام معظم رهبری تصریح کرد: از آنجایی که تمام اقشار با سطح فرهنگ مختلف و رده های سنی گوناگون برای تماشای نمایش می آیند، امیدوارم سعی شود مضمون نمایش هم برای بچه ها قابل فهم باشد، هم مسن ها و هم برای تحصیل کرده ها و... این موضوع دشواری نمایش «فصل وصل» را بالا برده است.


ساختار ترکیبی این نمایش را می‌پسندم


سردار رحیم صفوی در پایان اذعان کرد: این نمایش را به دلیل اینکه چکیده ای از فیلم، تئاتر، صدا و نورپردازی است می پسندم و چنین کارهای ترکیبی را دوست دارم. ان شاءالله که همه عوامل این نمایش موفق باشند.


«فصل وصل» تولید مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی؛ مُهنا به تهیه کنندگی علیرضا کوهفر، کارگردانی سعید اسماعیلی و روایت رسالت بوذری هر شب تا پایان ماه مبارک رمضان ساعت 21 در باغ موزه دفاع مقدس روی صحنه می رود و تماشای آن برای عموم رایگان است.


انتهای پیام/

برچسب ها: فصل وصل
ارسال نظر
هلدینگ شایسته