دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد و دادگستری آذربایجان غربی

امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد و دادگستری آذربایجان غربی
تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه و دادگستری کل استان آذربایجان غربی به همت مرکز تحقیقات حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه به امضا رسید.
کد خبر : 935507

به گزارش خبرنگار آنا، تفاهم‌نامه همکاری آموزشی، تحقیقاتی و پژوهشی در راستای تعاملات علمی، آموزشی و پژوهشی میان مراکز و موسسات تحقیقاتی و بهره‌مندی از امکانات و توانمندی‌های یکدیگر بین دانشگاه آزاد اسلامی مراغه و دادگستری کل استان آذربایجان غربی به امضا رسید.

هدف از عقد تفاهم‌نامه؛ گسترش و ارتقا مطالعات و پژوهش‌های حقوقی و قضایی در سطح کشور، کمک به ایجاد ارتباط و همکاری حقوقی بین محققان، استادان، دانشجویان و پژوهشگران مرکز تحقیقات حقوق و قضات دادگستری و انتشار نتایج پزوهش‌های کاربردی حقوقی و قضائی است.

امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد و دادگستری آذربایجان غربی
 
همکاری مشترک در زمینه‌های پژوهشی و آموزشی میان دانشگاه آزاد اسلامی مراغه و دادگستری کل استان آذربایجان غربی، انجام داوری، نظارت و بررسی نتایج پروژه‌های تحقیقاتی، تدوین و تالیف اسناد و مدارک علمی و تبادل آنها، برگزاری سمینارها، موت کورت ها، کنفرانس‌ها، نشست‌های علمی، دوره‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی کوتاه مدت، اجرای پروژه‌های تحقیقاتی-کاربردی مورد نیاز تا مرحله تعیین دانش فنی و  انتشار مقالات علمی حاصل از نتایج پروژه‌های تحقیقاتی مصوب طرفین از مفاد این تفاهم‌نامه به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب