دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مهر 1403 - 15:31
در حوزه فنی و مهندسی انجام شد؛

تصویب دانشکده‌های موضوعی دانشگاه آزاد شیراز/ رؤسا منصوب شدند

تصویب دانشکده‌های موضوعی دانشگاه آزاد شیراز  رؤسا منصوب شدند
دانشکده‌های موضوعی جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز در حوزه فنی و مهندسی مجوز فعالیت گرفتند و رؤسای آنها و منصوب شدند.
کد خبر : 935423

احمد علی ثابتان شیرازی معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار آنا در شیراز اظهار کرد: در راستای دسته‌بندی‌های جدید دانشکدگان دانشگاه آزاد اسلامی و به منظور تقسیم موضوعی رشته‌های تحصیلی بر اساس کاربرد‌های اجتماعیِ این رشته‌ها، دانشگاه آزاد اسلامی به ایجاد دانشکدگان در سطح کشور اقدام  کرده است.

وی افزود: به این منظور با معیار تعداد رشته، تعداد عضو هیئت علمی و تعداد دانشجوی موجود در هر یک از زیرموضوعات دانشکدگان، تعدادی دانشکده در هر یک از واحد‌های دانشگاهی کشور مصوب شده است.

ثابتان شیرازی افزود: با ارزیابی‌های صورت گرفته توسط معاونت‌های موضوعی دانشگاه آزاد اسلامی، اکنون در حوزه فنی و مهندسی چهار دانشکده برای دانشگاه آزاد اسلامی شیراز مصوب شده که عبارتند از دانشکده علوم و فناوری‌های زیست اجتماعی و کوانتومی، دانشکده فضای مجازی، هوش مصنوعی و فناوری‌های پیشرفته، دانشکده مهندسی ساخت و فناوری‌های صنعتی  و دانشکده صنعت ساختمان و محیط زیست.

وی یادآور شد: دانشکده‌های موضوعی در راستای ماموریت تعریف شده خود عمل می‌کنند و ترکیب و ساختار آن‌ها با استقرار مسئولان جدید دانشکده شکل خواهد گرفت. براساس تأیید صورت پذیرفته از سوی معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی، طی احکام صادره از طرف رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس روسای چهار دانشکده واحد شیراز تعیین و منصوب شدند.

 معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز گفت: در این احکام، خدیجه ابول پور در سمت رئیس دانشکده علوم و فناوری‌های زیست اجتماعی و کوانتومی، محمدعلی اسدی در سمت رئیس دانشکده فضای مجازی، هوش مصنوعی و فناوری‌های پیشرفته، مهدی توکل در سمت رئیس دانشکده مهندسی ساخت و فناوری‌های صنعتی و یاسر زارع در سمت رئیس دانشکده صنعت ساختمان و محیط زیست منصوب شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب