دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مهر 1403 - 15:19

معاون جدید فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد مرودشت معرفی شد

معاون جدید فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد مرودشت معرفی شد
معاون جدید فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در مراسمی با حضور مسئولان معرفی شد.
کد خبر : 935415

به گزارش خبرنگار آنا، مراسم معارفه معاون جدید فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با حضور رئیس، معاونین و مدیران و مسئولان این واحد دانشگاهی برگزار شد و مزدا معطری به‌عنوان معاون جدید معرفی شد.

سیروس فارسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در این مراسم با اشاره به نقش حوزه فرهنگی دانشگاه‌ها در پیشبرد اهداف نظام و انقلاب اسلامی اظهار کرد: توسعه فرهنگ و فرهنگ‌سازی زیربنای توسعه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و علمی است. مهم‌ترین رسالت آموزش و پرورش، آموزش عالی و حوزه‌های علمیه توسعه فرهنگی جامعه اسلامی بوده که برمبنای اصول دینی و اخلاقیات بنا نهاده شده و باید در جامعه توسعه و ترویج یابد.

وی تأکید کرد: فعالیت‌های دانشگاه باید پیوست فرهنگی داشته باشد و مهم‌ترین هدف امور فرهنگی در دانشگاه‌ها امیدآفرینی، اخلاق حرفه ای، آموزش فرهنگ صرفه‌جویی، کارآفرینی و خلاقیت میان نسل جوان است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت آگاهی‌بخشی و تبیین را از دیگر مسائل مورد تأکید برشمرد و اضافه کرد: باید خدمات انجام شده در جامعه به‌درستی تبیین و روشنگری شود و با دادن امید و انگیزه به نسل جوان، آنان را برای ساختن ایرانی آباد و اسلامی آماده کرد.

فارسی عنوان کرد: حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی باید با ایجاد روحیه نشاط و امیدآفرینی و توسعه کانون‌های علمی و فرهنگی و ایجاد نشریات دانشجویی و گروه‌های ورزشی و ایجاد محیط امن آموزشی و با ایجاد رفاه به جوانان دانشجو در خوابگاه‌های دانشجویی، پیشگام رسیدن به تعالی آرمان‌های انقلاب و اهداف عالی دانشگاه آزاد اسلامی در ترسیم و هدف‌گذاری این فرایند بزرگ باشد.

به گزارش آنا، مزدا معطری دارای مدرک تحصیلی دکترای تخصصی مهندسی برق است و ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان، ریاست مرکز تحقیقاتی مکاترونیک و هوش مصنوعی، معاونت آموزشی و معاونت پژوهشی دانشکده مهندسی واحد مرودشت، مدیرکلی پژوهش واحد سابق علوم و تحقیقات فارس را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب