دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مهر 1403 - 11:44

هدایت دانشگاه آزاد اسدآباد به یک بانو سپرده شد

هدایت دانشگاه آزاد اسدآباد به یک بانو سپرده شد
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد در مراسمی با حضور مسئولان معرفی شد.
کد خبر : 935328

به گزارش خبرنگار آنا، مراسم تکریم و معارفه سرپرستان سابق و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد با حضور مسئولان برگزار و با قدردانی از تلاش مهدی هدایتیان سرپرست سابق این واحد دانشگاهی، رضوان محمودیه به‌عنوان سرپرست جدید واحد اسدآباد معرفی شد.

غلامرضا خاکساری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی همدان در این مراسم اظهار کرد: باید بدانیم اکنون دانشگاه آزاد در مسیر پیشرفت قابل قبولی قرار دارد و تلاش در راستای ایجاد درآمد‌های غیرشهریه‌ای بسیار حائز اهمیت است. مسئولان دانشگاه باید سعی کنند در کنار تلاش برای جذب تعداد بالای دانشجو، بکوشند با توسعه و تبدیل علم از طریق طرح‌های اقتصادی برون‌سازمانی به دنبال کسب درآمد باشند.

وی شرط موفقیت در هر مجموعه‌ای را وجود نیرو‌های متعهد و با انگیزه برشمرد و بیان کرد: وجود همسویی و یکپارچگی، ضامن ارتقا و ترقی آن سازمان خواهد شد؛ بنابراین انتظار داریم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد با استفاده از همه ظرفیت‌ها و توان علمی روند سریع و رو به جلو زمینه‌های پیشرفت علمی و آموزشی را ایجاد کند که بدون شک رضوان محمودیه با تجارب ارزشمند خود، می‌تواند در این زمینه موفقیت‌هایی کسب کند.

حفظ شأن و شخصیت دانشجو در دانشگاه باید سرلوحه کارها باشد

علی دادگر مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان نیز با اشاره به ایجاد فضای همدلی و همیاری بر حفظ وحدت و انسجام درون‌سازمانی تأکید کرد، اخلاق‌مداری را از ویژگی‌های بارز انسان‌های مسلمان دانست و گفت: قانون‌مداری، حفظ شأن و شخصیت دانشجو در دانشگاه باید سرلوحه کارهایمان باشد.

حسن برهمند معاون هماهنگی دانشگاه آزاد استان همدان هم با اشاره به ایجاد مسیر همدلی و همکاری در دانشگاه از مجموعه دانشگاهی خواست با مشارکت یکدیگر، بستر پویا برای رشد و ارتقای کیفیت آموزشی در دانشگاه را فراهم آورند.

تأمین فضای آموزشی آن از مطالبات به‌حق دانشجویان است

رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد نیز عنوان کرد: این واحد دانشگاهی نیاز به حمایت جدی مسئولان استان و شهرستان دارد و تأمین فضای آموزشی آن از مطالبات به‌حق دانشجویان و مجموعه واحد اسدآباد است.

مهدی هدایتیان اضافه کرد: ظرفیت آموزشی و علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد بسیار بالاست که امیدوارم با ایجاد تعامل مثبت با استان و شهرستان این رکود جبران شود.

رضوان محمودیه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد هم مطرح کرد: همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا در راستای ارتقای وضعیت آموزشی، علمی و تأمین فضای مناسب این واحد دانشگاهی گام برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب