دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور در گفت‌وگو با آنا خبر داد؛

تعمیر و احداث سرویس بهداشتی در ۱۴ هزار مدرسه

تعمیر و احداث سرویس بهداشتی در ۱۴ هزار مدرسه
رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور گفت: اولویت‌های اجرایی مربوط به تعمیر و احداث سرویس بهداشتی و ساماندهی و بهسازی آبخوری مدارس به عنوان یک برنامه اولویت‌دار برای حدود ۱۴ هزار مدرسه شناسایی شد.
کد خبر : 934981

حمیدرضا خان‌محمدی، رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور درباره موضوع ارتقای بهداشت و سلامت دانش‌آموزان در گفتگو با خبرگزاری آنا، اظهار کرد: موضوع ارتقا بهداشت و سلامت به عنوان یکی از موضوعات محوری است که سالانه در راستای پروژه مهر، بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی اقدامات مورد نیاز در مدارس کشور در این زمینه صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اولویت‌های سازمان نوسازی درباره احداث سرویس بهداشتی، تصریح کرد: اولویت‌های اجرایی مربوط به تعمیر و احداث سرویس بهداشتی و ساماندهی و بهسازی آبخوری مدارس به عنوان یک برنامه اولویت‌دار برای حدود ۱۴ هزار مدرسه شناسایی شد.

رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه اعتبارات مورد نیاز برای اجرای این برنامه نیز در قالب بودجه ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ در دستور کار و تامین اعتبار آن صورت گرفته است، عنوان کرد: بر همین اساس رسیدگی به این موضوع با اولویت احداث سرویس بهداشتی در مدارس واحد اولویت انجام شده و همزمان مدارس نیازمند تعمیر سرویس بهداشتی نیز با همکاری ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها شناسایی و اقدامات اجرایی آنها در دست انجام است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش و پرورش
ارسال نظر
قالیشویی ادیب