دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مهر 1403 - 14:08
در دانشگاه آزاد شاهین‌شهر انجام شد؛

آغاز کار آزمایشگاه علوم پایه دامپزشکی برای داوطلبان مشتاق

آغاز کار آزمایشگاه علوم پایه دامپزشکی برای داوطلبان مشتاق
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر با اعلام استقبال روزافزون داوطلبان از رشته دامپزشکی عنوان کرد: آزمایشگاه علوم پایه دامپزشکی این دانشگاه آغاز به کار کرد.
کد خبر : 934833

حمیدرضا خدایی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر در گفت‌وگو با خبرنگار آنا اظهار کرد: رشته دامپزشکی این واحد دانشگاهی، رشته منحصربه‌فردی است که میان تمامی دانشگا‌ه‌های دولتی و آزاد اسلامی استان اصفهان، فقط در این دانشگاه دایر است.

وی با بیان اینکه استقبال داوطلبان از رشته دامپزشکی طی دو سال گذشته رو به افزایش است بر ضرورت ارتقای کیفیت آموزش مهارت‌افزایی و پاسخگویی مبتنی بر سند تحول و تعالی دانشگاه تأکید کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر عنوان کرد: براین اساس زمینه‌سازی تأسیس آزمایشگاه علوم پایه دامپزشکی در تابستان امسال صورت گرفت و در نهایت همزمان با ایام روز جهانی دامپزشکی گشایش یافت.

وی افزود: آزمایشگاه علوم پایه دامپزشکی نیاز بخش عملی دروسی مانند فیزیولوژی، بیوشیمی، هماتولوژی، انگل شناسی و دروس وابسته را برطرف می‌کند.

از استقبال روزافزون داوطلبان از رشته دامپزشکی تا افتتاح آزمایشگاه علوم پایه دامپزشکی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر تشریح کرد: نگاه دانشگاه درباره دروس عملی و مهارتی کاملاً توسعه‌ای و ترویجی بوده و آموزش مبتنی بر مهارت برای تکنسین‌های دامپزشکی در دستور کار است.

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر هم با اشاره به پذیرش ۴۰ متقاضی تحصیل در رشته کاردانی دامپزشکی در این دانشگاه بر ضرورت تجهیز بیشتر آزمایشگاه افتتاح شده و راه‌اندازی آزمایشگاه میکروب‌شناسی تأکید کرد و ادامه داد: توانمندی اعضای هیئت علمی باید دروس دامپزشکی، علوم دامی و میکروبیولوژی را پوشش کامل دهند.

منصور فراهینی ابراز امیدواری کرد که با توجه به قرارگیری دانشگاه آزاد اسلامی شاهین‌شهر در مجاورت مراکز صنعتی و دامپروری، این دانشگاه بخش از نیاز‌های علمی و عملی واحد‌های دامپروری و طیور را برطرف کند.

از استقبال روزافزون داوطلبان از رشته دامپزشکی تا افتتاح آزمایشگاه علوم پایه دامپزشکی

به گزارش آنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر سال گذشته تفاهم‌نامه‌ای با اداره‌کل دامپزشکی استان اصفهان منعقد کرده و دانشجویان شاغل به تحصیل در رشته دامپزشکی به‌راحتی می‌توانند از طرح پویش حاصل از این تفاهم‌نامه استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب