دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مهر 1403 - 15:34
فرمانده بسیج دانشجویی استان تهران:

شهید نصرالله ولایتمداری و پیروی از مقام معظم رهبری را در عمل به تصویر کشید

شهید نصرالله ولایتمداری و پیروی از مقام معظم رهبری را در عمل به تصویر کشید
فرمانده بسیج دانشجویی استان تهران تأکید کرد: شهید سیدحسن نصرالله ولایتمداری و پیروی از مقام معظم رهبری را در عمل و لسان به تصویر کشید.
کد خبر : 934524

به گزارش خبرنگار آنا،  آیین تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با حضور ناصر بخشی فرمانده بسیج دانشجویی استان تهران برگزار و محمد مداحی به‌عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند معرفی و از تلاش‌های عسگری قدردانی شد.

فرمانده بسیج دانشجویی استان تهران در این آیین اظهار کرد: شهید سیدحسن نصرالله شخصیت ولایتمدار و تأثیرگذار در منطقه و جهان اسلام بود و ولایتمداری و پیروی از مقام معظم رهبری را در عمل و لسان به تصویر کشید.

بخشی اضافه کرد: دشمنان گمان می‌کردند با حذف سید مقاومت، حزب‌الله و مقاومت از بین می‌رود؛ اما به لطف خدا هرگز چنین چیزی نخواهد شد و وظیفه ما در حال حاضر تبیین فعالیت‌های حزب‌الله است.

وی افزود: بسیج دانشجویی در دانشگاه باید اثرگذار است و می‌تواند در تمام عرصه‌های مرتبط با پیشرفت انقلاب فعالیت کند.

فرمانده بسیج دانشجویی استان تهران عنوان کرد: بسیج دانشجویی به‌عنوان قوه پیشران باید با کمک ابزار‌های مختلف فرهنگی، علمی و تربیتی تمدن‌سازی کند.

در این مراسم هادی عبداللهی‌فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند و حجت‌الاسلام حسین خانی نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه‌های آزاد دماوند و پردیس حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب