دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مهر 1403 - 11:54

سمای انزلی رتبه نخست استان گیلان را به‌دست آورد

سمای انزلی رتبه نخست استان گیلان را به‌دست آورد
مدیرکل مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی انزلی، جزئیاتی از کسب رتبه نخست در استان گیلان به‌لحاظ عملکردی را تشریح کرد.
کد خبر : 934287

فرشته گلدوست مدیر‌کل مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی انزلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار آنا اظهار کرد: براساس ابلاغ دریافتی از سازمان سما و معاونت سما استان گیلان و با توجه به ارزشیابی سالانه عملکرد مدارس سما، مدارس پیش و دبستان پسران، پیش و دبستان دختران و دبیرستان دوره اول دخترانه سمای انزلی در صدر مدارس سما استان گیلان قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: مدارس سمای انزلی از نظر امتیاز عملکردی، با ارتقای امتیاز از ۶۶ درصد به ۶۷ درصد، رتبه نخست استان گیلان را کسب کرد، به‌ این ترتیب براساس گزارش عملکرد ارائه‌شده و بازدهی حوزه‌های امور مدارس استان گیلان، انزلی با سه مدرسه برتر، ۵۰ درصد امتیاز ارزشیابی را به خود اختصاص داد. رشت با دو مدرسه، ۳۴ درصد و لاهیجان با یک مدرسه ۱۶ درصد امتیاز ارزشیابی را از آن خود کردند.

مدیر‌کل مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی انزلی بیان کرد: براساس آخرین آمار که مربوط به خرداد‌ امسال است، تعداد کل مدارس سما استان گیلان، ۳۲ مدرسه و تعداد کل دانش‌آموزان نیز ۵ هزار و ۷۰۰ نفر است.

گلدوست با اشاره به افزایش تعداد مدارس سمای انزلی از پنج به ۶ مدرسه توضیح داد: اکنون تعداد کل دانش‌آموزانِ مدارس سمای انزلی ۹۰۱ نفر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب