دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مهر 1403 - 11:51

۲ بهمن آخرین مهلت ارسال آثار به همایش ملی «اسوه حسنه»

۲ بهمن آخرین مهلت ارسال آثار به همایش ملی «اسوه حسنه»
همایش ملی «اسوه حسنه» با محورهای «ماهیت و هویت امید»، «مبانی امید در اندیشه مفسران و فیلسوفان کهن و معاصر»، «امیدآفرینی و نقش نهاد‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی» و ... برگزار می‌شود.
کد خبر : 934283

به گزارش خبرنگار آنا، پیش‌نشست دومین همایش ملی «اسوه حسنه» با عنوان «امید؛ پیشران پیشرفت تمدن نوین اسلامی: فرصت‌ها، چالش‌ها و راهبردها» درراستای چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت با تدریس حجت‌الاسلام سیدرضا موسوی از اعضای کمیته برگزارکننده همایش و زید احمدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر، اسماعیل رنجبر یانه‌سری معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان و اعضای هیئت علمی تمام‌وقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر برگزار شد.

محور‌های این همایش در هفت موضوع تخصصی با عناوین «ماهیت و هویت امید»، «مبانی امید در اندیشه مفسران و فیلسوفان کهن و معاصر»، «امیدآفرینی و نقش نهاد‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی»، «امید و الگو‌های بنیادین پیشرفت، امیدآفرینی و تمدن نوین اسلامی»، «چالش‌های امید» (بررسی تطبیقی و میان رشته‌ای) و «راهکار‌های تحقق امید و امیدآفرینی» است.

محورهای همایش «امید؛ پیشران پیشرفت تمدن نوین اسلامی: فرصت‌ها، چالش‌ها و راهبردها»

این همایش ملی ۱۵ بهمن ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان برگزار می‌شود و آخرین مهلت ارسال آثار ۲ بهمن ۱۴۰۳ است و مقالات برگزیده در ISC، SID و سیویلیکا نمایه می‌شود.

به گزارش آنا، علاقه‌مندان ازجمله دانشجویان، استادان و پژوهشگران می‌توانند آثار خود را به سایت جشنواره به نشانی https://confgorgan.ir ارسال کنند و ثبت‌نام در همایش هم از طریق سایت https://emamat.iau.ir/fa صورت می‌گیرد.

چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی وهنری امامت و مهدویت به میزبانی ۶۲ واحد استانی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور، از ۱۳ رجب تا نیمه شعبان برگزار می‌شود علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به نشانی emamat.iau.ir/fa مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب