دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

شب‌های نورانی بر آستان جانان

ویژه برنامه «یک شب نورانی» در مساجد منطقه 11 برگزار می‌شود.
کد خبر : 93428

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رازی، فرهنگی هنری منطقه 11 برگزار کننده برنامه‌های فرهنگی و مذهبی به مناسبت ماه مبارک رمضان در مساجد این منطقه خواهند بود. ویژه برنامه یک شب نورانی در 14 مسجد از محله‌های مختلف منطقه 11 در 14 شب برگزار می‌شود.


در بخش مذهبی تلاوت یک جزء قرآن و اذان، افطاری ساده، سخنرانی مذهبی و مسابقه رازهای آسمانی برنامه‌های این مدیریت خواهد. در مسابقه رازهای آسمانی سئوالاتی از مفاهیم همان جز قرآن کریم که تلاوت شده است مطرح میگردد و به کسانی که پاسخ صحیح دهند به قید قرعه جوایز نفیسی اعطا می‌شود.


همچنین تجلیل از خانواده های معظم شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم، تجلیل از زوجین موفق و کسبه منصف و نیکوکار محله از اقدامات فرهنگی صورت گرفته در این برنامه خواهد بود. در حاشیه این برنامه معنوی ایستگاه های فرهنگی و هنری نیز برپا می شوند که نمایشگاه و فروشگاه کتاب، ایستگاه مشاوره تغذیه در رمضان و مشاوره طب سنتی و ایستگاه کودک از این جمله اند. در ایستگاه کودک آیات و قصص قرآنی با روش های خلاقانه ای از جمله ساخت کاردستی و اوریگامی، زبان اشاره، اجرای نمایش و تصویرسازی و نقاشی برای کودکان روایت می‌شود.


یک شب نورانی از 20 خرداد ماه آغاز و تا 2 تیر ماه از ساعت 19:30 تا 22 هر شب به ترتیب در یکی از در مساجد، شیشه، ولیعصر(عج)، توتونچی، حجت (عج)، قاضی، سینا، امام سجاد(ع)، باغستانی، جامع جمهوری، میثم، امام علی(ع)، منشور، دار السلام و موسی بن جعفر (ع) برگزار می شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته