دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مهر 1403 - 09:02
افشاری مطرح کرد؛

تشکل‌های دانشجویی زمینه‌ساز ایجاد شبکه‌های اجتماعی و حرفه‌ای قوی

تشکل‌های دانشجویی زمینه‌ساز ایجاد شبکه‌های اجتماعی و حرفه‌ای قوی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان تأکید کرد: تشکل‌های دانشجویی نه‌تنها به دانشجویان کمک می‌کنند تا مهارت‌های رهبری و مدیریت را بیاموزند؛ بلکه زمینه‌ساز ایجاد شبکه‌های اجتماعی و حرفه‌ای قوی می‌شوند.
کد خبر : 934226

به گزارش خبرنگار آنا، گردهمایی دبیران تشکل‌های استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با عنوان «آغاز نصرالله» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در این نشست با اشاره به شهادت سردار بزرگ جبهه مقاومت اظهار کرد: شهادت سید حسن نصرالله رهبر حزب‌الله لبنان برای ما ضایعه‌ای جانکاه است که امت اسلامی را بیش از پیش به وحدت و همبستگی فرامی‌خواند.

حسین افشاری با اشاره به اهمیت تشکل‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تشکل‌ها به‌عنوان یک قوای فکری و بازوی مشورتی در بهبود امور دانشگاه همواره دیده می‌شود.

تشکل‌های دانشجویی بستری مناسب برای تقویت روحیه همدلی میان دانشجویان هستند

وی متذکر شد: تشکل‌های دانشجویی به‌عنوان یکی از ارکان مهم دانشگاه نقش بسزایی در ارتقای سطح علمی، فرهنگی و اجتماعی دانشجویان ایفا می‌کنند و تشکل‌ها، بستری مناسب برای تبادل افکار، پرورش استعداد‌ها و تقویت روحیه همکری و همدلی میان دانشجویان فراهم می‌آورند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان تأکید کرد: تشکل‌های دانشجویی نه‌تنها به دانشجویان کمک می‌کنند تا مهارت‌های رهبری و مدیریت را بیاموزند؛ بلکه زمینه‌ساز ایجاد شبکه‌های اجتماعی و حرفه‌ای قوی نیز می‌شوند.

افشاری متذکر شد: این شبکه‌ها، در آینده شغلی و حرفه‌ای دانشجویان تأثیر بسزایی خواهند داشت و آنان را برای ورود به جامعه و بازار کار آماده می‌کنند.

تشکل‌های دانشجویی بستری مناسب برای تقویت روحیه همدلی میان دانشجویان هستند

دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی تبیین کرد: تشکل‌های استادان دانشگاه نقش حیاتی در ارتقای سطح علمی و پژوهشی دانشگاه ایفا می‌کنند و این تشکل‌ها، بستری مناسب برای تبادل دانش و تجربیات میان استادان فراهم می‌آورند و به تقویت همکاری‌های علمی و پژوهشی کمک می‌کنند.

وی یادآور شد: همچنین، تشکل‌های استادان می‌توانند در تصمیم‌گیری‌های کلان دانشگاهی نقش مؤثری داشته باشند و به بهبود کیفیت آموزش و پژوهش کمک کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان با درخواست مشارکت از استادان ادامه داد: استادان با مشارکت فعال در این تشکل‌ها می‌توانند به توسعه و پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی کمک کنند و با همفکری و همکاری، محیطی پویا و علمی برای دانشجویان و همکاران خود فراهم آورند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب