دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مهر 1403 - 18:47

آماده باش حداکثری در فلسطین اشغالی/ اسرائیل: آمریکا در مورد حمله احتمالی ایران اطلاع داده است

آماده باش حداکثری در فلسطین اشغالی  اسرائیل: آمریکا در مورد حمله احتمالی ایران اطلاع داده است
یک مقام آمریکایی در گفت‌وگو با رسانه‌ها بدون ارائه هیچ گونه شواهد مستدل مدعی شده است که حمله موشکی ایران به اسرائیل قریب الوقوع است.
کد خبر : 934201

به گزارش خبرگزاری آنا، یک مقام آمریکایی که از رسانه‌ها خواست که نامش فاش نشود در گفت‌وگویی بدون ارائه هیچ‌گونه شواهد مستدل مدعی شده است که حمله موشکی ایران به اسرائیل قریب الوقوع است.

این مقام آمریکایی در ادامه عنوان کرد: حمله نظامی مستقیم از ایران علیه اسرائیل، عواقب جدی به دنبال دارد.

بنابراین گزارش، آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز مدعی شده است که فرماندهی مرکزی آمریکا آماده برای تهدید ایران است و آمریکا در مورد حمله قریب الوقوع ایران به اسرائیل اطلاع داده است.

وی همچنین گفته است که در پاسخ به سئوالی در رابطه با اینکه آنها (ایران) به تنهایی حمله می‌کنند یا اینکه بین آنها با جبهه مقاومت هماهنگی وجود دارد، بیان کرد: این احتمال قوی وجود دارد که آنها (ایران) با حوثی‌ها، عراقی‌ها، لبنانی‌ها و بقیه هماهنگ کنند اما از نظر حمله به صورت انفرادی یا گروهی فعلاً اطلاعاتی نداریم.

وبگاه خبری آمریکایی آکسیوس به نقل از یک مقام ارشد اسرائیلی خبرداد: اسرائیل معتقد است که حمله ایران به آن در چند ساعت آینده انجام خواهد شد.

ارتش رژیم صهیونیستی عصر امروز (سه‌شنبه ۱۰ مهر) در صفحه خود در فضای مجازی نوشت: هنوز هیچ تهدید هوایی از سوی ایران شناسایی نکردیم.

به گزارش آنا، پس از ادعا‌های مقامات آمریکایی-صهیونیستی در رابطه با حمله قریب‌الوقوع ایران، سفارت آمریکا در فلسطین اشغالی از کارکنان و آمریکایی‌های حاضر در اراضی اشغالی خواست فوراً به پناهگاه‌ها بروند و تا اطلاع ثانوی در آنجا بمانند.

این گزارش می‌افزاید: آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا بعدازظهر امروز (سه‌شنبه ۱۰ مهر) اعلام کرد که واشنگتن رویداد‌های خاورمیانه را بسیار با دقت دنبال می‌کند و متعهد به دفاع از اسرائیل است.

همینطور فرماندهی مرکزی آمریکا مدعی شد که ۳ اسکادران دیگر از جنگنده‌های اف-۱۵، اف-۱۶ و ای-۱۰ در حال حرکت به سمت خاورمیانه هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب