دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تظاهرات دانشجویان دانشگاه آمریکایی برای لبنان و فلسطین 

تظاهرات دانشجویان دانشگاه آمریکایی برای لبنان و فلسطین 
جمعی از دانشجویان دانشگاه ییل امریکا به تازگی تظاهراتی را در مقابل درب اصلی این دانشگاه در حمایت از مردم اواره فلسطین و لبنان انجام دادند و حملات سهمگین رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.
کد خبر : 934137

به گزارش خبرگزاری آنا، طی روز‌های اخیر حدود ۲۰۰ معترض خیابان‌های اطراف دانشگاه ییل آمریکا را مسدود کردند و از خیابان‌های اطراف محوطه ییل عبور کردند تا به حملات فزاینده اسرائیل در لبنان اعتراض کنند.

معترضان در مقابل سالن شفیلد-استرلینگ-استراتکونا جمع شدند و سازمان‌دهندگان اعتراض به قرائت سخنرانی‌هایی پرداختند که به مرگ و آواره شدن غیرنظامیان ناشی از حملات نظامی اسرائیل علیه گروه شبه‌نظامی حزب‌الله منجر شد.

سپس، هنگامی که جمعیت به حدود ۲۰۰ نفر رسید، معترضان به مدت حدود ۲۰ دقیقه تقاطع خیابان‌های را مسدود کردند و در یک دایره بزرگ ایستادند. در نهایت، معترضان به‌دلیل تهدید به بازداشت توسط افسران پلیس، تقاطع را ترک کردند. 

تظاهرات دانشجویان دانشگاه آمریکایی برای لبنان و فلسطین 

از آغاز جنگ اسرائیل و حماس در ۷ اکتبر، دانشجویان تظاهرات جدی علیه رژیم صهیونیستی برگزار کردند. بر اساس گزارش وزارت بهداشت لبنان، از ابتدای هفته گذشته، اسرائیل حداقل ۱۰۳۰ نفر را در لبنان کشته است.

در طول این تجمع، معترضان شعار‌هایی مانند «از غزه تا بیروت، به همه شهیدانمان سلام می‌کنیم»، «صهیونیسم یک جرم است، از لبنان تا فلسطین» و «دست خود را بالا ببرید، مشت کنید، فلسطینی‌ها مقاومت خواهند کرد» و «لبنانی‌ها مقاومت خواهند کرد» سر دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب