دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

استانداری تهران: از هیچ خبرنگاری شکایت نکردیم

استانداری تهران: از هیچ خبرنگاری شکایت نکردیم
مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران با اشاره به ارتباط دوسویه و تعامل گرایانه استانداری با رسانه‌ها گفت: از ابتدای خدمت در استانداری تهران تاکنون از هیچ خبرنگاری شکایت نکرده‌ایم.
کد خبر : 933874

به گزارش خبرگزاری آنا، محمدصائبی در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان تهران که با حضور اعضای هیئت رئیسه خانه مطبوعات و در شورای عالی استان‌ها برگزار شد، با اشاره به ارتباط دوسویه و تعامل گرایانه استانداری با رسانه‌ها، اظهار کرد: خداوند را شاکر هستم که فرصت خدمت در حوزه اطلاع رسانی دقیق، شفاف و بیان صحیح و واقعی اخبار، رویدادها، دستاوردها و خدمات نهاد مهم حاکمیتی استانداری تهران فراهم شد تا به این واسطه به مردم خدمت کنیم.

صائبی با اشاره به اینکه ارتباط دوسویه و تعامل گرایانه استانداری تهران با رسانه ها یکی از دستاوروهای مهم حوزه اطلاع رسانی شفاف و به هنگام در استان محسوب می شود، گفت: از ابتدای خدمت در استانداری تهران تا کنون از هیچ خبرنگاری شکایت نکرده ایم و اساسا اطلاع رسانی ها به صورت گسترده و بدون سانسور خبری انجام شده است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران عنوان کرد: در کمتر از یکسال شاهد برگزاری ۵ عنوان انتخابات بودیم که طی آن اطلاع رسانی در این حوزه با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و هماهنگی با همه فرمانداری ها و روابط عمومی دستگاه های اجرایی به بهترین شکل ممکن انجام و برای خبرنگاران معرفی شده کارت تردد جهت تهیه خبر و تصویر صادر شد.

وی در ادامه بر ضرورت ایجاد و تهیه بانک اطلاعاتی خبرنگاران فعال استان تهران تاکید کرد و افزود: در این خصوص نیازمند این هستیم که یک تفکیک در حوزه خبرنگاران و رسانه‌های مرتبط صورت بگیرد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران با اشاره به اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه در اطلاع رسانی و ایجاد خط خبری و افکار عمومی نقش ویژه ای دارند، گفت: در این خصوص ضروری است که خبرنگاران به لحاظ معیشتی و مالی از امکانات مناسب بهره شوند و تاکید مکرر اداره کل روابط عمومی به دستگاه‌ها همواره بر حمایت و تعامل خوب با اصحاب رسانه بوده است.

صائبی استفاده از ظرفیت خانه مطبوعات برای ارائه آموزش سواد رسانه‌ای به مدیران دستگاه‌ها را مناسب دانست و گفت: برگزاری جشنواره مطبوعات و ارزشیابی از برنامه‌های آتی و در دست اقدام اداره کل روابط عمومی استانداری تهران است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب