دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 خرداد 1395 - 12:15

رئیس واحد یادگار امام(ره): امکانات لازم برای برگزاری امتحانات با بهترین شرایط و در فضایی سالم فراهم شده است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) شهرری از نزدیک از نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم نیم‌سال دوم 95-94 در دانشکده‌های شیخ صدوق و صفائیه بازدید کرد.
کد خبر : 93380

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سید فرج الله موسوی به همراه دکتر علی مظلومی‌فر معاون آموزشی واحد یادگار امام (ره) شهرری با حضور در دانشکده‌های شیخ صدوق و صفائیه با مسئولان برگزاری امتحانات، مراقبان، دانشجویان و استادان دیدار و گفت‌وگو کرد و در جریان روند برگزاری امتحانات قرار گرفت و از اقدامات صورت گرفته در راستای ایجاد شرایط مناسبت برای برگزاری امتحانات در فضایی آرام و مناسب و همکاری عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران برگزاری امتحانات تشکر کرد.


موسوی با برخی از دانشجویان درباره میزان رضایتمندی آنان از نحوه برگزاری امتحانات، محل برگزاری و سایر مسائل مختلف هم گفت‌وگو و در جریان دیدگاه‌ها و نظر آنها قرار گرفت.


وی با تاکید بر صحت و سلامت برگزاری امتحانات، نظم و انضباط و اجتناب از وارد کردن هرگونه اضطراب و استرس به دانشجویان گفت: «همه امکانات لازم برای برگزاری امتحانات این دانشگاه با بهترین شرایط و در فضایی سالم فراهم شده است و مجموعه همکاران با نهایت تلاش و همدلی و بدون چشمداشتی در امر برگزاری امتحانات مشارکت دارند که این زحمات قابل قدردانی است.


موسوی در بازدید از ستاد امتحانات از نزدیک با عوامل اجرایی امتحانات گفت‌وگو و از زحمات آنان قدردانی کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته