دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مهر 1403 - 11:07

رزمندگان اسلام با گذر از مادیات به دفاع از وطن شتافتند

رزمندگان اسلام با گذر از مادیات به دفاع از وطن شتافتند
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت عنوان کرد: میراث‌دار نظام و انقلابی هستیم که جوانان آن با دل‌ کندن از مادیات این دنیا و با عزمی راسخ و خلوص نیت پا به عرصه نبرد و دفاع از وطن گذاردند.
کد خبر : 933693

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا به مناسبت هفته دفاع مقدس، اعضای هیئت رئیسه و جمعی از مدیران دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با فرمانده سپاه مرودشت دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در این نشست اظهار کرد: امنیت، اقتدار و سربلندی امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا، رزمندگان و ایثارگرانی است که جان در طبق اخلاص نهادند و لحظه‌ای در دفاع از کیان خود پا پس نکشیدند.

سیروس فارسی افزود: میراث‌دار نظام و انقلابی هستیم که جوانان آن با دل‌ کندن از مادیات این دنیا و با عزمی راسخ و خلوص نیت پا به عرصه نبرد و دفاع از وطن گذاردند و جانانه مقابل ظلم و استکبار ایستادگی کردند.

فرمانده سپاه شهرستان مرودشت هم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا، از امنیت به‌عنوان بزرگ‌ترین نعمت برای هر ملت یاد کرد و افزود: ملت‌هایی مزه امنیت را می‌چشند که ناامنی را تجربه و از نزدیک حس کرده باشند.

غلامرضا شعبانی‌نیا بیان کرد: رزمندگان ایران اسلامی در یک جنگ تحمیلی و نابرابر از سرزمین خود در برابر یک دشمن متجاوز دفاع می‌کردند که تا بن دندان مسلح بود و ابرقدرت‌های شرق و غرب عالم او را مورد حمایت قرار می‌دادند.

وی با بیان اینکه ایمان و اعتقاد دینی و الهی رزمندگان ایران اسلامی بزرگترین سرمایه دفاع مقدس بود، افزود: دفاع مقدس تنها نبردی در چند قرن اخیر است که به واسطه جانفشانی جوانان دلاور این مرز بوم حتی یک وجب از خاک این سرزمین از کشور جدا نشد و اسباب عزت و سربلندی کشور را فراهم آورد.

فرمانده سپاه شهرستان مرودشت با اشاره به اینکه درک مرتبه والای شهدا در ادراک دنیوی ما نمی‌گنجد، ادامه داد: یادواره‌ها، همایش‌ها و اجلاس‌های ما درباره شهدا باید خروجی داشته باشد و به نهادینه شدن فرهنگ شهدا در جامعه بینجامد.

شعبانی‌نیا تبیین کرد: استادان در حوزه تبیین به‌خصوص تبیین ارزش‌های دفاع مقدس توجه جدی داشته باشد.

دیدار اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد مرودشت با فرمانده انتظامی این شهرستان

اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در دفتر کار فرشید زینلی فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با این فرمانده انتظامی هم دیدار کردند.

سیروس فارسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در این دیدار با قدردانی از اقدامات مفید و مؤثر نیروی انتظامی به‌عنوان حافظان نظم و امنیت شهرستان مرودشت بر لزوم تعامل و هم‌افزایی مشترک میان ناجا و دانشگاه در مسیر ایجاد امنیت فرهنگی و فکری برای آحاد جامعه به‌ویژه دانشگاهیان تأکید کرد.

رزمندگان دفاع مقدس با گذر از مادیات به دفاع از وطن شتافتند

در این دیدار طرفین راه‌های توسعه گسترش همکاری‌های مشترک دانشگاه و نیروی انتظامی را در راستای مأموریت‌های اجتماعی دانشگاه و کمک به حوزه‌های تخصصی نیروی انتظامی توسط استادان و اعضای هیئت علمی دانشگاه به‌عنوان رسالت دانشگاه جامعه‌محور مورد بحث و گفتگو قرار دادند.

زینلی فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت هم با اشاره به تعامل مثبت بین دانشگاه و ناجا، افزود: با توجه به تمهیدات صورت گرفته شاهد همکاری‌های خوب متقابل هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب