دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مهر 1403 - 08:54

روحیه جهادی و انقلابی در مواجهه با مشکلات اقتصادی مفید است

روحیه جهادی و انقلابی در مواجهه با مشکلات اقتصادی مفید است
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: جوانان با شرکت در دفاع مقدس، روحیه جهادی و انقلابی خود را تقویت کردند، اکنون این روحیه می‌تواند در مواجهه با مشکلات اقتصادی و اجتماعی مفید باشد.
کد خبر : 933664

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رمضان دهقان عضو هیئت علمی بازنشسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس این واحد دانشگاهی، برهه زمانی اکنون را با وجود برخی کاستی‌ها الگو‌های مدیریتی موفق دانست و اظهار کرد: فرماندهان جوان دوران دفاع مقدس با مدیریت جهادی و اراده قوی، توانستند در برابر دشمن مقاومت کنند و این تجربه‌ها می‌تواند الگوی مدیریتی برای جوانان امروز باشد.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را نیاز جامعه امروز دانست و عنوان کرد: دفاع مقدس فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج داد که این فرهنگ می‌تواند به‌عنوان ارزش مهم در زندگی جوانان امروز نقش‌آفرینی کند. جوانان با شرکت در دفاع مقدس، روحیه جهادی و انقلابی خود را تقویت کردند که این روحیه می‌تواند در مواجهه با مشکلات اقتصادی و اجتماعی امروز نیز مفید باشد.

عضو هیئت علمی بازنشسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان افزود:  فرهنگ ایثار و شهادت یکی از ارزشمندترین دستاورد‌های دوران دفاع مقدس است که تأثیرات عمیقی بر جامعه ایران داشته است. این فرهنگ شامل مجموعه‌ای از ارزش‌ها و فضایل اخلاقی است که در دوران جنگ تحمیلی به اوج خود رسید و همچنان در جامعه ایرانی نهادینه شده است.

دهقان با اشاره به شعار دولت بیان کرد: وحدت و همبستگی ملی واقعی را در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم این دوران نشان داد که با وحدت و همبستگی می‌توان در برابر تهدیدات خارجی و داخلی ایستادگی کرد. این درس مهمی برای نسل جوان است که در مواجهه با چالش‌های مختلف، وحدت و همبستگی را حفظ کنند.

به گزارش آنا، این مراسم با قرائت زیارت عاشورا و سخنرانی استاد بسیجی و ایثارگر رمضان دهقان برگزار و در پایان از تلاش‌های وی در زمان خدمت با حضور همکاران واحد دامغان قدردانی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب