دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

انجمن قلم ایران شهادت رهبر حزب الله لبنان را تسلیت گفت

انجمن قلم ایران شهادت رهبر حزب الله لبنان را تسلیت گفت
انجمن قلم ایران طی پیامی شهادت رهبر حزب الله لبنان را تسلیت گفت.
کد خبر : 933662

به گزارش خبرگزاری آنا، راضیه تجار رئیس هیأت مدیره انجمن قلم ایران پیامی تسلیتی به مناسبت شهادت رهبر حزب الله لبنان، سیدحسن نصرالله منتشر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا»(سوره احزاب، آیه ۲۳)

رهبر حزب الله لبنان سید حسن نصرالله که مجاهدی نستوه و سیاستمداری دانشور بود، سرانجام بعد از سال ها مجاهدت در راه آزادی قدس شریف و مبارزه مومنانه با رژیم غاصب و کودک کُش اسراییل، به فیض بزرگ شهادت نائل گردید و با یاران و همرزمان خویش در ملکوت اعلی محشور شد.

سید مقاومت که در جهان اسلام شخصیتی مقبول و محبوب داشت، با عزمی جزم و ایمانی راسخ، راه آزادی قدس شریف را هموار و نور امید را در دل مجاهدان اسلام روشن کرد. وی تا آخرین نفس به راهی که به آزادی قبله اول مسلمین ختم می شد ادامه داد و پاداش جهاد خود را از آستان حضرت دوست به نیکی دریافت کرد:

زیرِ شمشیرِ غمش رقص‌کُنان باید رفت

کآن که شد کشتهٔ او نیک سرانجام افتاد

هر چند جهان اسلام شخصیتی بزرگ و سیاستمداری بی نظیر را از دست داد، اما بی هیچ تردیدی شهادت آن سید بزرگوار زمینه پیروزی نهایی ملت مبارز فلسطین و آزادی قدس شریف را از چنگال رژیم غاصب و سفاک صهیونیستی فراهم کرد.

انجمن قلم ایران ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت پرچمدار مقاومت به محضر قطب عالم امکان حضرت صاحب الزمان، رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، خانواده مُکرم و یاران و همرزمان آن شهید بزرگوار، از ذات اقدس پروردگار برای آن شهید سعید طلب آمرزش و آرامش می نماید.

با آرزوی دمیدن صبح صادق پیروزی و آزادی قدس شریف: « نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَ فَتْحٌ قَرِیبٌ».

راضیه تجار

رئیس هیأت مدیره انجمن قلم ایران

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب