دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بائو: رفت و برگشت نکونام کار را سخت تر کرد/استقلال السد را ببرد باخت دربی را فراموش می‌کند

بائو: رفت و برگشت نکونام کار را سخت تر کرد استقلال السد را ببرد باخت دربی را فراموش می‌کند
بازیکن سابق سرخابی گفت: استقلال با شکست برابر السد در قطر می‌تواند تا حدود زیادی تلخی شکست دربی را فراموش کند.
کد خبر : 933645

میثم بائو در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، در خصوص دیدار‌های استقلال و پرسپولیس در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا اظهار کرد: استقلال شروع خوبی داشت و برابر الغرافه به برتری قاطع ۳ بر صفر رسید. پرسپولیس هم نمایش قابل دفاعی داشت ولی از فرصت‌های خود استفاده نکرد و مقابل الاهلی عربستان شکست خورد. برتری در دربی و میزبانی در تهران، شرایط را برای پرسپولیس خیلی بهتر کرده و این تیم با حمایت طرفدارانش می‌تواند برنده شود.  

وی ادامه داد: استقلال بازنده دربی شد و استعفای نکونام هم که رفت و برگشت تا حدود زیادی شرایط را سخت کرده است ولی تیم‌های قطری سال به سال بیشتر افت می‌کنند و السد با وجود آنکه تیم ریشه‌دار و قدیمی در کشورش است، اما حریفی نیست که نتوان آن را شکست داد، اتفاقاً بهترین فرصت برای جواد نکونام و تیمش است تا برنده شوند تا هم استقلال به دومین برد خود در لیگ نخبگان برسد، هم از لحاظ روحی شرایط تیم بهتر شود و تا حدود زیادی تلخی باخت دربی فراموش شود. برد و باخت در فوتبال یک مسئله طبیعی است و استقلال با برتری در خانه السد، دست به کار بزرگی زده و از لحاظ روحی روانی در وضعیت بسیار خوبی قرار می‌گیرد.  

بازیکن سابق سرخابی خاطرنشان کرد: بعد از شکست و پیروزی در دربی، مدیریت تیم بسیار مهم است. اینکه دو تیم بتوانند بازی بعد از دربی را با نتیجه خوبی به پایان برسانند به مدیریت فنی و باشگاهی دو تیم بازمی‌گردد. برتری در لیگ نخبگان آسیا از لحاظ روحی هر دو تیم را به شدت در شرایط مطلوبی قرار می‌دهد. به نظرم هر دو نماینده کشورمان می‌توانند به مرحله حذفی لیگ نخبگان صعود کنند. ۸ تیم از ۱۲ تیم مرحله گروهی به مرحله حذفی می‌روند و بازیکنان با کیفیتی که در دو تیم هستند کمک خواهند کرد تا این اتفاق بیفتد. به خصوص با آماده شدن ورزشگاه‌ها، حمایت تماشاگران گسترده‌تر می‌شود و آنها با انگیزه بالاتری به مصاف رقبا خواهند رفت.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب