دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت و گو با آنا؛

منافی: پرسپولیس از مشکلات درونی استقلال نهایت استفاده را برد/برخی لیدر‌ها علیه درویش خط می‌دهند!

منافی: پرسپولیس از مشکلات درونی استقلال نهایت استفاده را برد برخی لیدر‌ها علیه درویش خط می‌دهند!
مربی سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیس نهایت استفاده را از مشکلات استقلال برد و با نگاه فنی دقیقی که داشت برنده دربی شد.
کد خبر : 933433

جواد منافی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، در خصوص عملکرد پرسپولیس در هفته‌های اخیر و برتری در دربی ۱۰۴ اظهار کرد: دربی بازی حساس و حیثیتی برای تمامی کسانی است که به نوعی به پرسپولیس و استقلال منتسب هستند. در هر دو نیمه تیم برتر زمین پرسپولیس بود و می‌شد زودتر هم به گل برتری برسد. استقلال حرف چندانی برای گفتن نداشت و به مساوی راضی بود. آرامش بر پرسپولیس حاکم شده و گاریدو توانسته تیم را در روندی رو به رشد قرار دهد. پیش از دربی هم مشخص بود شانس پرسپولیس بیشتر است و در روز دربی هم این اتفاق افتاد. این روند حفظ خواهد شد و نتایج بهتری هم از پرسپولیس خواهیم دید.

هر روز که می‌گذرد مشکلات استقلال بیشتر می‌شود 

وی درباره اینکه جواد نکونام برخورد گرمی با علی علیپور داشت و مرسوم نبود قبل از دربی بازیکنان دو تیم به سمت سرمربی تیم رقیب بروند، عنوان کرد: اتفاق مهمی رخ نداده و علیپور هم بازیکن بین‌المللی است. اکثر بازیکنان و مربیان رابطه شاگرد و استادی داشتند یا به اشکال دیگری با همدیگر ارتباط داشتند. موضوع نگران کننده‌ای نیست که بخواهیم آن را بزرگ کنیم. روبوسی با سرمربی تیم رقیب یا احترام گذاشتن به هم اصلاً چیز بدی نیست، اتفاقاً خوب است. مهم‌ترین اتفاق برتری پرسپولیس بود و اینکه هواداران خوشحال هستند. در سال‌های اخیر حواشی پیرامون استقلال زیاد بوده و فصل قبل هم اختلافات زیادی بین مدیریت و کادرفنی بود. امسال هم از همان ابتدا به مشکل خوردند. هر روز که می‌گذرد مشکلات استقلال بیشتر می‌شود و چنین مسائلی خیلی به این تیم لطمه زده است. پرسپولیس از این موضوع  و مشکلات درونی استقلال نهایت استفاده را برد و با نگاه فنی دقیقی که داشت در پایان برنده دربی شد که مهم‌ترین اتفاق است.

امیدوارم سلمانی دچار سرخوردگی نشود

مربی سابق پرسپولیس در خصوص اینکه گاریدو به یاسین سلمانی بازی نمی‌دهد، گفت: در کنار تیم نیستیم و بحث فنی را به سرمربی می‌سپاریم که به عنوان نفر اول کادرفنی از شرایط تیم آگاهی کاملی دارد. سلمانی بازیکن با کیفیتی است که کاپیتان تیم ملی امید بوده، او خلاقیت زیادی دارد و می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. سال سختی را پس از پارگی رباط صلیبی پشت سر گذاشت و باید به او فرصت داد تا توانایی‌هایش را نشان دهد. سلمانی می‌تواند به تیم ملی هم کمک کند و به شکلی نشود که دچار سرخوردگی شود و انگیزه‌اش را از دست بدهد. مهم‌ترین چیز این است که به یاسین آرامش داده شود و به مرور از او بازی بگیرند تا بتواند مهره موثر پرسپولیس باشد. می‌دانم که سرمربی پرسپولیس نسبت به بازیکنان توانمند تیمش بی تفاوت نیست.

صادقی نباید بی‌انضباطی کند

وی درباره خط خوردن بازیکنی چون سعید صادقی از فهرست دربی گفت: طبیعی است بازیکنی که در ترکیب اصلی بوده و اولین گل این فصل را برای تیمش زده، سخت است که نیمکت‌نشین می‌شود و از لحاظ روحی روانی به مشکل می‌خورد. با این وجود حق را به سرمربی می‌دهیم، چون او باید تصمیم بگیرد تیمش با چه نفراتی بازی کند و هر نتیجه‌ای بگیرد هم پاسخگو خواهد بود. صادقی بازیکن خوبی است و می‌تواند به تیم کمک کند ولی نباید بی‌انضباطی کند، با حفظ آرامش به دنبال موفقیت تیم باشد و در ارتباط با بیرون ماندن صادقی از لیست تیم حق با سرمربی است.

شکست در خانه الاهلی عربستان را فراموش کنیم 

منافی درباره دیدار پرسپولیس و پاختاکور صفر امتیازی در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا چیست، عنوان کرد: هر دو تیم در بازی اول بازنده بودند و ۳ امتیاز بازی دوم می‌تواند به آنها مخصوصاً پرسپولیس میزبان کمک کند تا به جدول رقابت‌ها بازگردد. شکست در خانه الاهلی عربستان را فراموش کنیم و نقاط ضعف و قوت را بررسی کنیم. همیشه بازی‌های بعد از دربی سخت است. بازی مهمی برای پرسپولیس خواهد بود و این تیم از لحاظ روحی و آمادگی جسمانی آماده است، حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. امیدوارم اتفاق غیرمترقبه‌ای رخ ندهد و ۳ امتیاز بازی نصیب پرسپولیس شود.

پرسپولیس در هر شرایطی باید عالی باشد 

وی در خصوص اینکه فحاشی علیه رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس به خاطر فهرست تیم در فصل جاری ادامه دارد و برخی همچنان از وی انتقاد می کنند گفت: درویش در حد بضاعت خود توانست بازیکنانی که می‌خواهد جذب کند و جدایی برخی بازیکنان خوب تیم هم در سال‌های گذشته برای تمامی تیم‌های مطرح رخ داده، ناراحتی هواداران که از لیدر‌ها خط می‌گیرند به خاطر دیر تمدید شدن بازیکنان با کیفیت است. پرسپولیس در هر شرایطی باید عالی باشد و بهترین نتیجه را بگیرد، به غیر از قهرمانی هم راضی نمی‌شود. درویش چند سالی است که ثبات داشته و مدیرعامل موفقی بوده و قهرمانی‌های تیم این موضوع را تأیید می‌کند. امیدوارم بعد از این شاهد چنین رفتار‌هایی نباشیم و پرسپولیس بدون حاشیه به دنبال کسب بهترین نتایج باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب