دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مهم‌ترین اتفاقات هفته ششم لیگ برتر

سرشکستگی استقلال در دربی و آموزش وقت کشی به شیوه نکونام/شادی خاص اسکو به یاد تیم ملی و شعار علیه مورایس

سرشکستگی استقلال در دربی و آموزش وقت کشی به شیوه نکونام شادی خاص اسکو به یاد تیم ملی و شعار علیه مورایس
هفته ششم لیگ برتر با کم بودن حواشی دربی تحت سیطره این بازی مهم قرار نگرفت.
کد خبر : 933623

به گزارش خبرگزاری آنا، هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی به پایان رسید که مهم‌ترین بازی هفته دربی تیم‌های استقلال و پرسپولیس بود، دیداری که برخلاف انتظار حواشی چندانی نداشت.

استقلال - پرسپولیس

پرسپولیس برنده دربی ۱۰۴ شد در روزی که استقلال فرصت کمتری برای گلزنی داشت. این دیدار که در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار شد حواشی زیادی به همراه نداشت. شکسته شدن سر و بینی سه بازیکن استقلال، فحاشی هواداران پرسپولیس به رامین رضاییان و لقب پولکی دادن به او با نشان دادن اسکناس ۱۰۰ دلاری منقش به عکس رضاییان و پرتاب اشیا از سوی تماشاگران دو تیم در زمان کرنر رقیب در نیمه دوم از حواشی مهم بود. همچنین پنالتی بازی با خطای رضاییان بر روی مهری همراه شد تا در تقابل یاغیان سرخابی، بازیکن پرسپولیس موفق باشد. حاشیه جالب بعد از اعلام پنالتی، دویدن بهزاد غلامپور مربی گلر‌های استقلال به سمت سید حسین حسینی بود تا به وی بگوید خود را برای لحظاتی به زمین بیندازد و این خواسته از سوی جواد نکونام بود. ضمن اینکه وضعیت میکسدزون ورزشگاه امام خمینی اراک در پایان بازی بسیار نابسامان بود و هرج و مرج زیادی در هنگام خروج بازیکنان دو تیم به وجود آمد.  

مهم‌ترین اتفاقات دربی

شمس آذر قزوین - نساجی مازندران

این دیدار برنده‌ای نداشت و دو تیم به مساوی بدون گل رسیدند، اما در اخراج به تساوی یک بر یک رضایت دادند. دقیقه ۲۰ بازی امیرحسین صدقی مدافع شمس آذر در حالی روی حامد پاکدل خطا کرد که مهاجم نساجی می‌رفت تا در موقعیت تک به تک قرار بگیرد و به صدقی کارت قرمز نشان داده شد. ۲۰ دقیقه نوبت اخراج سیامک نعمتی بود. برخورد دست وینگر نساجی با صورت صادق آلبوصبیح ابتدا اخطار هم نداشت و به دنبال اعتراض شمس آذری‌ها داور به نعمتی کارت زرد داد که اعتراض نعمتی به کوپال ناظمی باعث شد تا داور به او کارت قرمز نشان دهد.   

مهم‌ترین اتفاقات دربی

گل‌گهر سیرجان - هوادار 

تساوی صفر بر صفر دو تیم با اندک حواشی همراه شد که از سوی دروازه بان تیم هوادار بود. در نیمه نخست او روی یکی از حملات گل‌گهر، پس از آنکه بازی متوقف شد با جونیور مهاجم گل‌گهر درگیری لفظی داشت و معتقد بود مهاجم در زمان پریدن برای زدن ضربه سر روی او خطا کرده است. در اواخر بازی هم محمدحسین اکبرمنادی که تیمش در آستانه کسب یک امتیاز بیرون از خانه بود با زمین انداختن خود به اتلاف وقت پرداخت که از کارت زرد دوار بی‌نصیب نماند.

مهم‌ترین اتفاقات دربی

چادرملو اردکان - مس رفسنجان 

چادرملو در روز محرومیت اخباری سرمربی‌اش برابر مس برنده شد. در این دیدار حمایت هواداران چادرملو از تیم شهرشان در ورزشگاه شهید نصیری یزد جلب توجه می‌کرد. برخورد گرم حنیف عمران زاده و حامد لک، مربی چادرملو و دروازه‌بان مس هم بسیار جالب بود. گل نماینده استان یزد در لحظات پایانی به ثمر رسید در حالی که اعتراض مسی‌ها به ان بود که قبل از گل روی کوفی شولز بازیکن تیم‌شان خطا شده است.  

مهم‌ترین اتفاقات دربی

سپاهان - تراکتور

تراکتور در اصفهان یک بر صفر برنده شد تا هواداران سپاهان که تنها ۲۵ درصدشان حق حضور در ورزشگاه را داشتند، علیه ژوزه مورایس سرمربی تیم‌شان شعار دهند. شادی پس از گل دراگان اسکوچیچ سرمربی تراکتور در نوع خود جلب توجه زیادی کرد. تیم او ۱۰ نفره به گل برتری رسیده بود و مهدی ترابی دقیقه ۲۹ به خاطر خطایی بچه‌گانه روی محمدمهدی محبی پس از دریافت کارت زرد از سوی VAR با کارت قرمز زمین را ترک کرده بود و التماس ایتالیایی وار اسکوچیچ هم تأثیری در رأی سید وحید کاظمی نداشت. از دیگر حواشی این بازی اعتراض استیون انزونزی ستاره مطرح سپاهان به خوشحالی شجاع خلیل زاده در پایان بازی بود که از نظر هافبک فرانسوی سپاهان شادی کاپیتان تراکتور از حد متعارف خارج بود.  

مهم‌ترین اتفاقات دربی

ملوان - استقلال خوزستان

ملوان در ششمین بازی به چهارمین پیروزی رسید و به تفاضل گل کمتر از تراکتور در رده دوم ایستاده است. در این دیدار پر برخورد و در دقیقه ۶۲ آن درگیری شدیدی بین رضا غندی‌پور و سید محمد حسینی، مهاجم و مدافع ملوان و استقلال شکل گرفت که با وساطت بازیکنان دو تیم خاتمه یافت. دقیقه ۸۰ ملوان صاحب پنالتی شد و امید نورافکن که سابقه از دست دادن پنالتی داشت، پنالتی رخ داده روی خود را به سجاد بازگیر داد، اما او توپ را به اوت زد. این پایان کار نبود و میلاد باقری دقیقه ۸۶ تیر خلاص را بر پیکر خوزستانی‌ها نواخت.  

مهم‌ترین اتفاقات دربی

آلومینیوم اراک - خیبر خرم آباد

آلومینیوم اولین پیروزی خود را برابر خیبر جشن گرفت. در دیداری که دو تیم به دنبال بازی بدون حاشیه‌ای بودند. رحمان جعفری در نیمه نخست گل برتری آلومینیوم را به ثمر رساند. در نیمه دوم خیبر بهتر بازی کرد، اما موفق به جبران گل نشد. این بازی با VAR برگزار شد و گلی که در نیمه دوم کاظمیان برای آلومینیوم به ثمر رساند در ابتدا از سوی کمک داور آفساید گرفته شد و در ادامه از داوران اتاق VAR بررسی شد که پس از ۶ دقیقه نظر کمک داور تأیید و گل مردود اعلام شد.  

مهم‌ترین اتفاقات دربی

فولاد خوزستان - ذوب‌آهن

فولاد در روزی به سومین پیروزی فصل رسید که این برتری نخستین شکست این فصل ذوب‌آهن نام گرفت، یحیی گل‌محمدی هم در نهمین تقابل با محمد ربیعی کماکان بدون شکست باقی ماند. کادرفنی فولاد در این بازی به قضاوت داور بازی معترض بود و اعتقاد داشت داور یک خطای پنالتی نگرفته، فریبرز گرامی بازیکن ذوب را اخراج نکرده و با پارسا جعفری دروازه‌بان حریف به خاطر تمارض  مماشات کرده است. نکته جالب دیگر در این بازی ۴۰۰ تماشاگر ذوب‌آهن بودند که عمدتاً نوجوان بودند و حضور آنها در ورزشگاه فولاد جلب توجه می‌کرد. مصدومیت طاهرخانی کمک داور بازی از ناحیه گردن هم جلب توجه کرد، هر چند مداوای او در کوتاه مدت انجام شد.  

مهم‌ترین اتفاقات دربی

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب