دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مهر 1403 - 15:03
بر اثر بمباران جنگنده‌های رژیم صهیونیستی؛

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان به همراه یاران خود به شهادت رسید

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان به همراه یاران خود به شهادت رسید
سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان و تنی چند از یاران خود بر اثر بمباران ساختمان‌های ضاحیه بیروت توسط جنگنده‌های رژیم متوحش صهیونیستی به شهادت رسیدند.
کد خبر : 933566

به گزارش خبرگزاری آنا، ارتش رژیم اسرائیل هم پیشتر طی بیانیه‌ای رسمی مدعی شده بود که سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان در حمله روز جمعه به ضاحیه بیروت به شهادت رسیده است.

بنا به ادعای ارتش اسرائیل، همراه با سید حسن نصرالله، علی کرکی، فرمانده بخش جنوبی حزب‌الله، و تعداد دیگری از فرماندهان حزب الله نیز به شهادت رسیده‌اند.

در بیانیه ادعایی ارتش رژیم اسرائیل آمده است که هواپیماهای نیروی هوایی این رژیم، با هدایت اطلاعاتی دقیق رکن اطلاعات و موساد، مقر مرکزی حزب الله که در زیر زمین یک ساختمان در ناحیه ضاحیه در بیروت قرار دارد، را مورد حمله قرار داده است.

رژیم اسرائیل مدعی شده است که مقامات ارشد مقاومت اسلامی لبنان در مقر فرماندهی مذکور، در نشستی شرکت داشتند که این حمله تروریستی صورت گرفته است.

همچنین برخی منابع، خبر شهادت سردار سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان فرمانده سپاه قدس در لبنان (بعد از شهید زاهدی) را در حمله عصر امروز رژیم صهیونیستی، تایید شده اعلام کردند.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت اخرونوت درباره جانشین سیدحسن نصرالله نوشت: فردی که انتظار می‌رود جانشین سید حسن نصرالله شود، سید هاشم صفی‌الدین است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب