دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مهر 1403 - 11:35
پهلوان افشاری مطرح کرد؛

نقش اثرگذار نیروی انتظامی در توسعه فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور

نقش اثرگذار نیروی انتظامی در توسعه فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین - پیشوا و قرچک تأکید کرد: نیروی انتظامی در توسعه فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور نقش اثرگذاری دارد.
کد خبر : 933412

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سردار دلاور القاصی‌مهر فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین - پیشوا و قرچک ضمن دیدار با کیان پهلوان افشاری، تفاهم‌نامه همکاری مشترک با این واحد جامع دانشگاهی امضا کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین - پیشوا و قرچک در این دیدار ضمن تبیین نقش غیرقابل کتمان نیروی انتظامی در ایجاد امنیت پایدار اظهار کرد: حفظ و ارتقاء امنیت، از مهم‌ترین مؤلفه‌های پیشرفت یک کشور به حساب می‌آید که نیروی انتظامی با برقراری امنیت، نقش اثرگذاری در توسعه فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور دارد.

کیان پهلوان افشاری، تحقیقات علمی و فناوری را نماد اقتدار هر کشور برشمرد و خاطرنشان کرد: در هر حوزه‌ای نظیر حوزه هسته‌ای، عرصه موشکی، فناوری زیستی، پزشکی و ... که از ظرفیت دانشگاه و نخبگان علمی بهره گرفته شده، شاهد اقتدار و شکوفایی در آن حوزه بوده‌ایم.

وی با اشاره به تعامل سازنده نیروی انتظامی با مراکز علمی و دانشگاه‌ها ادامه داد: تبادل آخرین دستاورد‌ها و تحقیقات علمی در حوزه جامعه‌شناسی، روانشناسی صنعتی و سازمانی، رفتار‌ها و هنجار‌های انسانی و سلامت و بهداشت روان، به ارتقای سطح امنیت اجتماعی و کاهش آسیب‌ها در سطح جامعه منجر می‌شود.

پهلوان افشاری تشریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با بهره‌مندی از امکانات و ظرفیت‌های خود برای اجرایی شدن مفاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک در راستای تحقق اهداف مدنظر آمادگی کامل خواهد داشت.

به گزارش آنا، در این نشست که در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین - پیشوا و قرچک برگزار شد، طرفین درراستای تبادل دانش و تجربه در بخش تحقیق، پژوهش و مشارکت در برنامه‌های دانشی، تحقیقاتی، علمی مشترک و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استادان، کارکنان و دانشجویان نخبه و صاحب‌نظر درراستای هوشمندسازی پلیس با هدف تسریع و تسهیل در پیشگیری و کشف علمی جرایم به‌منظور خدمات‌رسانی مطلوب به مردم، افزایش سطح رضایتمندی از خدمات انتظامی و حفظ و برقراری نظم و امنیت عمومی در سطح استان تهران، مذاکره و ضمن انعقاد تفاهم‌نامه انتظارات و پیشنهادهای سازنده‌ای مطرح شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب