دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه علم و صنعت خبر داد؛

توسعه فناوری دانشگاه با اختصاص گرنت ویژه معاونت علمی + فیلم

توسعه فناوری دانشگاه با اختصاص گرنت ویژه معاونت علمی + فیلم
یونسیان با بیان اینکه در حوزه توسعه فناوری تفاهم نامه حمایت جانبه‌ای با معاونت علمی منعقد کرده‌ایم؛ تاکید کرد: در این زمینه استادان و شرکت‌های دانش‌بنیان وابسته به دانشگاه گرنت دریافت می‌کنند.  
کد خبر : 933370

داود یونسیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، درباره همکاری دانشگاه علم و صنعت با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اظهار کرد: معاونت علمی در حوزه مرجعیت علمی برنامه ویژه‌ای را در جهت حمایت از دانشگاه‌ها اختصاص داده است. 

وی افزود: همچنین قرار است به انتشارات علمی فاخر و اثرگذار از سوی معاونت علمی ریاست جمهوری تسهیلاتی داده شود. 

یونسیان با بیان اینکه در حوزه توسعه فناوری تفاهم‌نامه حمایت جانبه‌ای با معاونت علمی منعقد کرده‌ایم؛ تأکید کرد: در این زمینه استادان و شرکت‌های دانش‌بنیان وابسته به دانشگاه گرنت دریافت می‌کنند. 

رئیس دانشگاه علم و صنعت درباره برنامه‌ریزی برای حمایت از رتبه‌های برتر کنکور گفت: دانشگاه علم و صنعت در سال جاری با وام‌گیری از مدل‌هایی که در بحث افتخارات وجود دارد در سه سطر اعتبار طلایی، نقره‌ای و برنزی ویژه در قالب بن‌های خرید کتاب، فعالیت شرکت در کارگاه‌های آموزشی با هزینه دانشگاه، شرکت در کنفرانس‌ها، بحث‌های رفاهی و رفاهی به شکل تخفیف یا به صورت رایگان به ۳۰۰ تا ۴۰۰ دانشجوی سرآمد (آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی) اختصاص می‌دهد، این موضوع هر ساله ارزیابی می‌شود تا رقابت و نشاطی بین دانشجویان اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب