دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 خرداد 1395 - 10:32

دانشجویان واحد یادگار امام (ره) شهر ری در مسابقات جهانی کشتی آزاد طلا گرفتند

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری در مسابقات جهانی کشتی آزاد مدال طلا گرفتند.
کد خبر : 93337

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دانشجوی تربیت بدنی واحد یادگار امام(ره) و دارنده مدال طلای جهان در وزن 75 کیلوگرم در دیدار فینال به مصاف رشیداف دارنده مدال طلای اروپا رفت و در پایان وقت نخست 2 بر یک نتیجه را واگذار کرد. در وقت دوم رحیمی2 امتیاز از حریف گرفت و موفق به کسب پیروزی شد و طلای این دوره از مسابقات را به گردن آویخت.


تیم ملی کشتی آزاد ایران در دیدار فینال رقابت‌های جام جهانی 2016 آمریکا در سالن فروم لس‌آنجلس با درخشش حسن رحیمی دانشجوی تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری با نتیجه 5 بر 3 بر تیم روسیه غلبه کرد و برای هفتمین بار قهرمان این رقابت‌ها شد.


در روز دوم و پایانی جام جهانی کشتی آزاد که از بامداد دیروز (یکشنبه)‌ با حضور 8 تیم برتر جهان در شهر لس‌آنجلس آمریکا آغاز شد، تیم ملی کشورمان در فینال به مصاف روسیه رفت و با پیروزی در این دیدار برای هفتمین بار و پنجمین مرتبه متوالی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.


مصطفی حسین خانی دیگر دانشجوی رشته تربیت بدنی این واحد دانشگاهی و دارنده مدال طلای آسیا در وزن 70 کیلوگرم که دو شکست را مقابل حریفان خود از آذربایجان و آمریکا تجربه کرده بود با صلاحدید خادم بار دیگر به میدان رفت و در پایان وقت نخست موفق شد خلیل امین‌اوف را 2 بر صفر به برتری برسد.


در وقت دوم نیز حریف خود را در خاک نشاند و 2 مرتبه نیز فن فیتیله‌پیچ را بر روی وی اجرا کرد تا 8 بر یک از حریف پیش بیفتد.


حسین‌خانی بار دیگر حریف را در خاک نشاند و حساب 10 بر یک به سود وی شد و به این ترتیب سومین برد برای ایران (مدال طلا) به دست آمد.


پیام تبریک رئیس واحد یادگار امام(ره) شهرری


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری در پیامی قهرمانی دانشجویان واحد یادگار امام(ره) و تیم کشتی کشورمان را در مسابقات کشتی آزاد جام جهانی 2016 آمریکا تبریک گفت.


به گزارش خبرنگار آنا، متن پیام دکتر سیدفرج الله موسوی به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم


کسب مدال طلای ارزشمند در رقابت‌های جام جهانی 2016 آمریکا، از سوی حسن رحیمی و مصطفی حسین خانی دانشجویان رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری و قهرمانی شیرمردان تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در این دوره از مسابقات که با پیروزی درخشان در فینال مقابل روسیه رقم خورد برگ زرین دیگری است بر افتخارات ورزشی این سرزمین پهناور.


اینجانب با تبریک این موفقیت بزرگ، این پیروزی ارزشمند را به جامعه ورزشی کشور، مسئولان فدراسیون کشتی، کادر فنی و ورزشکاران برومند تیم ملی کشتی آزاد تبریک عرض کرده و ازخداوند متعال برای همه ورزشکاران این مرز و بوم سلامتی، بهروزی و پیروزی را مسئلت می‌کنم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته