دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رونمایی از مستند «چلیپا و هلال»/ حماسه دفاع مقدس هنوز منبع خلق آثار هنری است

رونمایی از مستند «چلیپا و هلال»  حماسه دفاع مقدس هنوز منبع خلق آثار هنری است
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از جدیدترین اثر گروه مستند روایت فتح رونمایی شد.
کد خبر : 933341

به گزارش خبرگزاری آنا، مراسم رونمایی از جدیدترین اثر گروه مستند با عنوان «چلیپا و هلال» به کارگردانی محسن اردستانی و تهیه کنندگی شهرام ناصری روز گذشته،‌ چهارم مهر ماه در تالار شهید سید مرتضی آوینی بنیاد فرهنگی روایت فتح با حضور جمعی از مستندسازان، مدیران و پیشکسوتان بنیاد فرهنگی روایت فتح برگزار شد.

دراین مراسم سردار علی مقواساز رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: ما باید باورکنیم که هنوز حماسه دفاع مقدس می‌تواند و باید دستاویز آثارهنری درزمینه‌های مختلف مخصوصا مستند باشد. درواقع این مطالبه مقام معظم رهبری از ماست و باید به گونه‌ای عمل کنیم که آثار مستند برای نسل امروز جذاب و روایتگر بخشی از هویت تاریخی این سرزمین باشد.

وی افزود: باید به حیات شهدا نیز در زندگی امروز اشاره کرد که می‌توان از اتفاقات و وقایع امروز که شهدا منشا آن هستند آثار هنری ویژه‌ای تهیه و تولید کرد.

درادامه نیز محسن اردستانی با بیان ویژگی‌های این سوژه گفت: داستان شکل گیری این مستند از یک تلفن شروع شد و برای ساخت آن بدون هیچ مقدمه‌ای به آبادان رفتم و الحمدلله نتیجه کار به گونه‌ای که مشاهده می‌کنید درآمد و مورد استقبال قرارگرفت.

درپایان نیز با رونمایی از پوستر ، این مستند برای حاضرین به نمایش درآمد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مستند رونمایی
ارسال نظر
قالیشویی ادیب