دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

راه تحقق شعار «وفاق ملی» در دانشگاه‌ها از زبان معاون وزیر علوم

راه تحقق شعار «وفاق ملی» در دانشگاه‌ها از زبان معاون وزیر علوم
رئیس سازمان امور دانشجویان، درباره چگونگی تحقق شعار «وفاق ملی» در دانشگاه‌ها ضمن ارائه توضیحاتی، چند ویژگی اصلی را برای عملیاتی شدن شرح داد.
کد خبر : 933331

سعیدحبیبا معاون دانشجویی و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، درباره چگونگی تحقق شعار «وفاق ملی» در دانشگاه‌ها اظهار کرد: از نظر وزارت علوم اعتقاد هر فردی با هر گرایش سیاسی به قواعد موجود در اصول قانون اساسی مانند اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران، پای بندی به بحث ولایت و ... پذیرفته شده است؛ چرا که همه ایرانی هستیم و برای پیشبرد سربلندی ایران اسلامی باید قدم برداریم. 

وی با بیان اینکه دست یاری داریم به سمت هر حزب و گرایش سیاسی که در چهارچوب قوانین اسلامی تعامل و گفتگو داشته باشد؛ تاکید کرد: در این راستا شعار وفاق ملی را تحقق خواهیم بخشید تا شاهد پیشرفت کشور باشیم. 

رئیس سازمان امور دانشجویان خطاب به معاونان دانشجویی برای تحقق شعار وفاق ملی، گفت: با ایجاد فضای جدیدی که پس از انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ در کشور ایجاد شده است، نمی‌توان یک راه واحد برای رسیدن به هدف ترسیم کرد؛ چرا که هر فردی دارای عقل سلیم بوده و با توجه به اینکه قانونگذار راه را مشخص کرده است، پس به راحتی می‌توان با «اراده» به نتیجه مطلوب دست یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب