دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مهر 1403 - 15:46
سرمربی تیم ملی کبدی ساحلی در گفت و گو با آنا:

بدون ماساژور و فیزیوتراپ وارد مسابقات می‌شویم/هدف ما قهرمانی در جهان است

بدون ماساژور و فیزیوتراپ وارد مسابقات می‌شویم هدف ما قهرمانی در جهان است
سرمربی تیم ملی کبدی ساحلی مردان گفت: بازیکنان همگی یک دل شده اند که بتوانیم مقام های خوبی که در آسیا به دست آوردیم را دوباره تکرار کنند.
کد خبر : 933268

 کیانوش نادریان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، درباره اردوی تیم ملی و مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی جهان که به میزبانی بندرانزلی برگزار خواهد شد اظهار کرد: قطعا بازی ها از کیفیت خوبی برخوردار هستند. اردو ها را با 36 بازیکن که از تمام نقاط ایران بودند، آغاز کردیم و کم کم از تعداد کاسته شد و در نهایت 8 بازیکن برای ما باقی ماند. اردوی آخر که در بندر انزلی برگزار شد برای ما بسیار خوب بود و کیفیت خوبی داشت. تمامی تیم ها با قدرت آمدند و همگی مدعی هستند. با اردوهای منظمی که برگزار کردیم چه از لحاظ تکنیکی و چه تاکتیک، بچه ها را به سطح خیلی خوبی رساندیم.بازیکنان همگی یک دل شده اند که بتوانیم مقام های خوبی که در آسیا به دست آوردیم را دوباره تکرار کنند.

وی درباره کمبود های تیم ملی کبدی ساحلی بزرگسالان تصریح کرد: کمبود ها معمولا وجود دارد و اگر بگوییم نیست اقرار کرده ایم؛ اما با تمامی مسئله ها هرجور که بود گذراندیم. از تیم های دیگر عقب تر هستیم. تیم ها همه با ماساژور و فیزیوتراب آمده اند که ما این موارد را نداشتیم. تمام فکر و تمرکز بازیکنان فقط بر روی مسابقات است تا با موفقیت در آن، همه این موارد جبران شود.

سرمربی تیم ملی کبدی ساحلی مردان در پاسخ به این سوال که حریفان اصلی ایران کدام کشور ها هستند گفت: حریفان اصلی ما پاکستان، کنیا و عراق هستند اما ما برای قهرمانی آمدیم. از مردم می خواهیم که با دعای خیرشان ما را در رسیدن به موفقیت همراهی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب