دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مهر 1403 - 10:51

شب شلوغ عراقچی در نیویورک؛ دیدار و رایزنی با همتایان 4 کشور

شب شلوغ عراقچی در نیویورک؛ دیدار و رایزنی با همتایان 4 کشور
وزیر امور خارجه کشورمان شب گذشته شب شلوغی را سپری کرده و با همتایان خود از 4 کشور منطقه‌ای و اروپایی دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر : 932807

به گزارش خبرگزاری آنا، سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان که برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل به همراه رئیس جمهور و تنی چند از مسئولان کشورمان به نیویورک سفر کرده است شب گذشته دیدارهای مختلفی را با همتایان منطقه‌ای و اروپایی داشت.

یکی از دیدارهای شب گذشته، فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان سعودی و سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حاشیه هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو داشتند.

ایوان کندف وزیر امور خارجه جمهوری بلغارستان نیز با سید عباس عراقچی  وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حاشیه هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک دیدار و گفت‌وگو داشتند.

دیدار  و گفتگوی عبدالله بوحبیب  وزیر امور خارجه لبنان و سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حاشیه هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک نیز شب گذشته انجام شد.

بختیار سعید اف وزیر امور خارجه جمهوری ازبکستان و سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در آخرین دیدار در حاشیه هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب