دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 شهريور 1403 - 09:48

افزایش تعداد مدارس سما در دستورکار دانشگاه آزاد بوشهر

افزایش تعداد مدارس سما در دستورکار دانشگاه آزاد بوشهر
معاون امور مدارس سمای استان بوشهر تأکید کرد: در سند تحول دانشگاه آزاد اسلامی نگاه ویژه‌ای به حوزه سما شده که افزایش تعداد مدارس سما و ارتقای کیفیت باید در دستورکار قرار گیرد.
کد خبر : 932524

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، نشست تخصصی پیرامون دانشکده تعلیم و تربیت دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با حضور رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، معاون امور مدارس سمای استان بوشهر و اعضای هیئت رئیسه در واحد بوشهر برگزار شد.

 در این نشست جلسه ایجاد ساختار دانشکده تعلیم و تربیت و راه‌اندازی آن را بسیار مطلوب دانست و اظهار کرد: این دانشکده می‌تواند در کنار آموزش، پژوهش و مهارت، زمینه اشتغال‌زایی و اثربخشی در جامعه را فراهم کند.

فخرالسادات هاشمی اضافه کرد: در سند تحول دانشگاه آزاد اسلامی نگاه ویژه‌ای به حوزه سما شده که افزایش تعداد مدارس سما و ارتقای کیفیت باید در دستورکار قرار گیرد.

وی متذکر شد: بر این اساس تصمیم داریم تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر و اداره‌کل آموزش و پرورش منعقد کنیم.

معاون امور مدارس سمای استان بوشهر با بیان اینکه راه‌اندازی دانشکده تعلیم و تربیت در دستورکار دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر قرار دارد، ادامه داد: ایجاد این دانشکده موجب ارتقای کیفیت آموزش و پرورش استان خواهد شد.

هاشمی تأکید کرد: با توجه به مصوبه شورای گسترش سازمان مرکزی، طرح‌نامه ایجاد تأسیس دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی به تصویب رسید و درپایان این نشست جمع‌بندی نهایی درباره محل استقرار این دانشکده انجام پذیرفت و مقرر شد مراحل اجرایی در یک بازه زمانی مناسب صورت پذیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب