دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 شهريور 1403 - 11:46

ساخت مجتمع آموزشی سمای شهرستان بندرخمیر مبتنی بر استاندارد‌های روز دنیا

ساخت مجتمع آموزشی سمای شهرستان بندرخمیر مبتنی بر استاندارد‌های روز دنیا
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت: مجتمع آموزشی و فرهنگی سمای شهرستان بندرخمیر مبتنی بر استاندارد‌های روز دنیا ساخته می‌شود.
کد خبر : 932418

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، همزمان با هفته وحدت، کلنگ بزرگ‌ترین مجتمع آموزشی و فرهنگی سمای شهرستان بندرخمیر با حضور علی سروری مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، علمای اهل سنت و شیعه، خیّرین مدرسه‌ساز و دانشگاه‌ساز، جمعی از دانشگاهیان، مسئولان استانی و شهرستانی و مسئولان شهرستان بندرخمیر به وسعت ۱۵ هزار مترمربع زمین زده شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در این آیین رسیدن به توسعه پایدار را مستلزم توانمندسازی زیرساخت‌های حرکتی دانست و گفت: مدارس به‌عنوان نقطه شروع توسعه و تحول در جامعه باید مبتنی بر استاندارد‌های روز دنیا رقم بخورد تا در حرکت‌های رو به رشد دانشگاهی از رقیبان منطقه‌های و جهانی در این عرصه مهم عقب نمانیم و مجتمع آموزشی سمای شهرستان بندرخمیر هم مبتنی بر استاندارد‌های روز دنیا ساخته می‌شود.

محمدحسین رنجبر اضافه کرد: با توجه به خدمات شایان تجلیل این مدارس در استان و استقبال گسترده مردم از مدارس سما، توسعه این مدارس را یکی از مهم‌ترین نیاز فعلی جامعه احساس می‌کنیم، امیدواریم با برداشتن قدم‌های محکم در این مسیر متعالی، خدمات ارزشمندی را به جامعه دانش‌آموزی ارائه کنیم.

وی افزود: مجتمع آموزشی و فرهنگی سمای شهرستان بندرخمیر در زمینی به مساحت ۱۵ هزار مترمربع در دو طبقه با ۱۲ کلاس درس عملیاتی، سالن‌های امتحانات و آمفی تئاتر همراه با سایر نیازسنجی‌های یک مجتمع استاندارد و بی‌نقص به همت خیّرین مدرسه‌ساز و دانشگاه برای ارائه خدمات به مردم این شهر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب