دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 شهريور 1403 - 11:24

کلنگ‌زنی بزرگ‌ترین مجتمع آموزشی سمای شهرستان بندر خمیر؛ طراحی ساختار برای راهبری جامع مدارس

کلنگ‌زنی بزرگ‌ترین مجتمع آموزشی سمای شهرستان بندر خمیر؛ طراحی ساختار برای راهبری جامع مدارس
کلنگ بزرگ‌ترین مجتمع آموزشی و فرهنگی سمای شهرستان بندرخمیر با حضور قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به وسعت ۱۵ هزار مترمربع زمین زده شد.
کد خبر : 932413

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، همزمان با هفته وحدت، کلنگ بزرگ‌ترین مجتمع آموزشی و فرهنگی سمای شهرستان بندرخمیر با حضور علی سروری مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، علمای اهل سنت و شیعه، خیّرین مدرسه‌ساز و دانشگاه‌ساز، جمعی از دانشگاهیان، مسئولان استانی و شهرستانی و مسئولان شهرستان بندرخمیر به وسعت ۱۵ هزار مترمربع زمین زده شد.

مشاور و قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه این کلنگ‌زنی، نیازسنجی، ارزیابی و طراحی مدل‌های استقرار و احداث مدارس سما را با اجرای برنامه‌های توانمندسازی و ارتقای سطح علمی معلمان این مدارس مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با تکیه بر مهارت‌محوری ذیل فعالیت‌های دانشکده‌های تعلیم و تربیت عنوان کرد.

سروری مجد افزود: طراحی ساختار و تهیه سازوکار‌های لازم برای راهبری و مدیریت جامع مدارس با هدف الگوسازی به سایر مدارس انجام می‌گیرد و در این چارچوب باید مدارس سما در توانمندسازی، اجرای برنامه‌های حمایتی از استعداد‌های درخشان و دانش‌آموزان نخبه، اجرای برنامه‌های جذاب و تأثیرگذار، استقرار نظام نوین آموزشی، خدمات تجلیلی در حوزه نوآوری، فناورانه و مدرن به جامعه هدف ارائه کند.

وی، راه‌کنش‌ها، اقدامات کلان بسته کاری ارتقای کیفیت و کارآمدی دوره‌های تحصیلی را مبتنی بر سند تحول و تعالی دانشگاه دانست و تأکید کرد: پیاده‌سازی استانداردها، به‌روزرسانی سطح علمی و معلومات معلمان، ارتقای روش تدریس در انتقال مفاهیم، هوشمندسازی مدارس و تکیه بر علوم فناورانه و مهارت‌محور باید در این مدارس پیاده‌سازی شود.

مشاور و قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ابراز امیدواری کرد که با کمک خیّرین این شهرستان که با روحیه توسعه‌محوری همراه است و بودجه دانشگاهی بتوان خدمات آموزشی قابل قبول و استانداردی را به مردم شهرستان بندرخمیر ارائه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب