دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 شهريور 1403 - 14:05
از سوی سازمان دامپزشکی کشور؛

مجوز آزمایشگاه همکار دانشگاه آزاد شهرکرد صادر شد

مجوز آزمایشگاه همکار دانشگاه آزاد شهرکرد صادر شد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از دریافت مجوز آزمایشگاه همکار و مرجع دامپزشکی مجموعه آزمایشگاهی این دانشگاه از سازمان دامپزشکی کشور و وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.
کد خبر : 932155

ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و واحد شهرکرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: براساس تفاهم‌نامه منعقد شده میان معاونت تشخیص و مدیریت درمان سازمان دامپزشکی کشور و دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و دستورالعمل سازمان دامپزشکی، فرآیند و روش‌های آزمون و راستی‌آزمایی‌های به عمل آمده، مجوز آزمایشگاه همکار دامپزشکی در زمینه کنترل کیفی میکروبی و شیمی پایه در مواد غذایی و خوراک دام مورد تصویب قرار گرفت.

وی بیان‌ کرد: آزمایشگاه‌های کنترل کیفی میکروبی و شیمی پایه در مواد غذایی و خوراک دام مربوط به تأیید مجوز‌های کارخانه‌های خوراک دام، دامداری‌ها، مرغداری‌ها و شیلات است که در زمینه درآمدزایی خارج از شهریه در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد نقش مؤثری خواهد داشت.

مجوز آزمایشگاه همکار دانشگاه آزاد شهرکرد صادر شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ابراز امیدواری کرد که در آینده‌ای نزدیک شاهد اخذ مجوز ایزو 17025 و سایر آزمایشگاه‌های همکار در حوزه‌های مختلف خواهیم بود.

رحیمی با اشاره به اینکه دانشکده‌های دامپزشکی و کشاورزی دانشگاه آزاد شهرکرد دارای ۴۰ عضو هیئت علمی تمام‌وقت در ۱۶ تخصص است، ادامه داد: ظرفیت‌های بالای دانشکده دامپزشکی به‌عنوان قدیمی‌ترین دانشکده، قطب دامپروری استان چهارمحال و بختیاری و امکانات پیشرفته مجموعه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد شهرکرد، ملاک ارزیابی برای صدور مجوز آزمایشگاه همکار دامپزشکی این واحد دانشگاهی بوده است.

وی توضیح داد: دانشگاه آزاد شهرکرد دارای آزمایشگاه همکار محیط‌زیست بوده که با هدف ارتقای کمی و کیفی پایش‌های زیست‌محیطی و به منظور کاهش عوامل آلوده‌کننده و مخرب محیط‌زیست راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب