دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آزمایشگاه‌های شیمی راهی مطمئن برای درآمدزایی

آزمایشگاه‌های شیمی راهی مطمئن برای درآمدزایی
مدیرکل شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سیاست سازمان مرکزی دانشگاه بر این است که آزمایشگاه‌ها به کمک استادان یکی از راه‌های درآمدزایی و کیفیت‌سازی در واحد‌های دانشگاهی باشد.
کد خبر : 932081

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالله محمدی مدیرکل شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی از امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران بازدید کرد.

آزمایشگاه‌های شیمی راه مطمئنی برای درآمدزایی واحد‌های دانشگاهی

در این بازدید که محمدکاظم کاوه پیشقدم سرپرست دانشگاه آزاد استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از معاونان و امین محمدی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران حضور داشتند، استادان گروه شیمی به تشریح و توضیح دستگاه‌های موجود در آزمایشگاه پرداخته و سپس در نشست و جلسه‌ای، راه‌ها و چگونگی به‌روزرسانی دستگاه‌ها و درآمدزایی آن بررسی شد.

آزمایشگاه‌های شیمی راه مطمئنی برای درآمدزایی واحد‌های دانشگاهی

عبدالله محمدی خطاب به استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران در این جلسه اظهار کرد که سیاست سازمان مرکزی بر این است که آزمایشگاه‌ها به کمک استادان یکی از راه‌های درآمدزایی و کیفیت سازی در واحد‌های دانشگاهی باشد و استادان و اعضای هیئت علمی برای این خواسته مانند قبل و بیشتر از آن پای‌کار بیایند تا آینده‌ای درخشان برای جامعه دانشگاهی و عموم جامعه ایران اسلامی رقم زده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب