دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 شهريور 1403 - 11:12
در گفت و گو با آنا

ابراهیمی:مهاجمان پرسپولیس بی دقت بودند، الاهلی خوش شانس/مشکل گلزنی حل شود تیم گاریدو هر تیمی را شکست می دهد

ابراهیمی:مهاجمان پرسپولیس بی دقت بودند، الاهلی خوش شانس مشکل گلزنی حل شود تیم گاریدو هر تیمی را شکست می دهد
مربی سابق پرسپولیس گفت:بازیکنان این تیم در زدن ضربه آخر دقت نداشتند و الاهلی خوش شانس بود که بازنده نشد.
کد خبر : 932077

ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص شکست پرسپولیس در لیک نخبگان آسیا برابر الاهلی عربستان اظهار کرد: اتفاقات فوتبالی به سود پرسپولیس رقم نخورد تا این تیم در شبی که بازی بهتری از حریف خود ارائه کرده بازنده از زمین خارج شد. بازی شروع نشده بود حریف به گل رسید و کمی تیم را به شوک برد اما هر چه جلوتر رفتیم شاهد بازی خیلی بهتری از پرسپولیس بودیم اما صد حیف بازیکنانی که فرصت گلزنی به دست می‌آوردند در زدن ضربه آخر دقت کافی را نداشتند و الاهلی خوش شانس بود که بازنده نشد.

وی ادامه داد: الاهلی بازیکنان مطرحی را از تیم‌های بزرگ اروپایی آورده ولی این نفرات هم کمکی نکردند تا بتواند بازی بهتری به نمایش بگذارد. تازه ورزشگاه هم در اختیار الاهلی بود و تماشاگران حمایت ویژه‌ای از تیم‌شان داشتند. تیم عربستانی با وجود میزبانی به دنبال استفاده از ضد حمله بود و بعد از آنکه به گل برتری رسید در لاک دفاعی فرو رفت تا امتیاز از دست ندهد. موقعیت‌های پرسپولیس به مراتب بهتر بود ولی مهاجمان خوب عمل نکردند. دروازه بان پرسپولیس هم با مهار پنالتی، امیدهای تیم را زنده نگه داشت و تا آخرین لحظه هم تلاش کردند تا به گل برسند اما قدر موقعیت‌ها را ندانستند. پرسپولیس از لحاظ بازی نمره قبولی گرفت ولی از نظر نتیجه ناموفق بود و متأسفانه در تاریخ هم نمی‌نویسند پرسپولیس بهتر بازی کرد، می‌نویسند الاهلی برنده شد. 

مربی سابق پرسپولیس خاطرنشان کرد: تیم پرسپولیس آرام آرام منسجم می‌شود و بازیکنان در قالب تیمی جا می‌افتند. در کل پرسپولیس بازی بهتری از الاهلی داشت. علی علیپور و عیسی آل کثیر باید فرصت‌شناس‌تر باشند. آنها در دیداری که می‌توانستند پیام آور شادی برای تیم شوند موقعیت‌های زیادی که به دست آوردند را یکی پس از دیگری از دست دادند. علیپور بازیکن خوبی است، آقای گل هم شده ولی بعد از بازگشت به پرسپولیس از پرتغال، هنوز در ترکیب تیم جا نیفتاده است. آل کثیر هم که به جای او آمد هنوز به آمادگی کامل نرسیده و زمان می‌برد تا بتواند اثرگذارتر باشد. اما بدی فرصت سوزی‌ها این است که تیم برای جبران ۳ امتیاز از دست داده کار سختی دارد، چون تعداد بازی‌های مرحله گروهی محدود است و یکی از ۸ بازی بدون امتیاز تمام شد. برای صعود باید روی ۷ بازی بعدی حساب کرد.  

ابراهیمی یادآور شد: اگر پرسپولیس مشکل گلزنی خود را حل کند با توجه به بازی خوبی که انجام می‌دهد برابر هر حریفی برنده خواهد شد. تیم در خط دفاعی هم باید کامل‌تر باشد ولی در کل نباید موقعیت از دست بدهد. در لیگ نخبگان آسیا تیمی که برنده شود موفق بوده و به هدف خود رسیده است. هنوز چیزی برای پرسپولیس تمام نشده و باید از شکست در خانه الاهلی درس بگیرد تا در بازی‌های بعدی برنده باشد. هیچ حریفی در آسیا آسان نیست و همه کیفیت خوبی دارند. باید باهوش بود و به حریفان فرصت نداد تا امتیازات را برای خود جمع کنند. پرسپولیس با خودباوری این توانایی را دارد تا بتواند از گروهش صعود کند. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب