دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ساختمان دبیرستان فارابی «زهک» در اختیار دانشگاه آزاد قرار می‌گیرد

ساختمان دبیرستان فارابی «زهک» در اختیار دانشگاه آزاد قرار می‌گیرد
مسئولان در شورای آموزش و پرورش شهرستان زهک مصوب کردند که ساختمان دبیرستان فارابی این شهرستان برای برگزاری کلاس‌های آموزشی در اختیار دانشگاه آزاد قرار گیرد.
کد خبر : 931952

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سعید مقدم‌بقا سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل و اعضای هیئت رئیسه این واحد دانشگاهی با فرماندار شهرستان زهک دیدار و در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان شرکت کردند.

فرماندار شهرستان زهک در این دیدار دانشگاه آزاد اسلامی را منشأ برکات برای منطقه دانست و گفت: توسعه هر منطقه ارتباط مستقیم با توسعه‌ علمی و دانشگاهی دارد.

حسن دهمرده با تأکید بر استانداردسازی فضا و کیفیت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز زهک به‌عنوان ابتدایی‌ترین ملزومات یک واحد دانشگاهی عنوان کرد: فرمانداری شهرستان زهک تمامی ظرفیت این شهرستان را برای ارتقای همه‌جانبه دانشگاه آزاد به‌کار خواهد گرفت.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل هم گزارشی از وضعیت مرکز زهک ارائه و بیان کرد: دانشگاه آزاد به‌عنوان یک نهاد علمی و فرهنگی تأثیرگذار در شهرستان زهک تکلیف خود را در قبال فرزندان این شهرستان در حد توان انجام داده است.

سعید مقدم‌بقا خاطرنشان کرد: مجموعه اداری شهرستان زهک درراستای مسئولیت‌هایی که در قبال ارتقای فرهنگ جامعه دارد باید به مراکز علمی به‌خصوص دانشگاه آزاد اسلامی مرکز زهک کمک کنند.

به گزارش آنا، در شورای آموزش و پرورش شهرستان زهک اینگونه تصویب شد که آموزش و پرورش ساختمان دبیرستان فارابی این شهرستان را برای برگزاری کلاس‌های آموزشی در اختیار دانشگاه آزاد مرکز زهک قرار دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب