دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 شهريور 1403 - 12:27
در گفت و گو با آنا

شعبانی بهار: به فلاح بابت عملکردش ۱۰۰ میلیون پاداش دادیم/ مشکل خانواده را همسایه نباید بداند

شعبانی بهار: به فلاح بابت عملکردش ۱۰۰ میلیون پاداش دادیم  مشکل خانواده را همسایه نباید بداند
رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: باتوجه به مصوبه هیئت رئیسه پاداشی به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به فلاح پرداخت کرده ایم.
کد خبر : 931824

غلامرضا شعبانی بهار درگفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص المپین فدراسیون تیر و کمان و برنامه های در دستور کار این فدراسیون اظهار کرد: مبینا فلاح یکی از ورزشکار های جوان خوب ما است که از نظر اخلاقی جزو بهترین ها است. فلاح در مسابقات کسب سهمیه المپیک ترکیه مدال نقره را کسب کرد و راهی پاریس شد.وی از تمامی ملی پوشان ما در ادوار المپیک از سال 2008 تا 2020 بهتر بوده است. از نظر رکوردی و رتبه ای از نعمتی و حتی وزیری نیز بهتر بوده است. از المپیک 2008 تا به این المپیک، هیچکدام از تیراندازان ما موفق به کسب یک برد در مرحله حذفی نشده بودند و فلاح تنها فردی بوده است که یک برد به دست آورد و به جمع 32 نفره راه پیدا کرد که به رتبه پنج دنیا برخورد و نتوانست برنده شود.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در پاسخ به این سوال که آیا پاداشی برای وی در نظرگرفته شده است یاخیر گفت: فدراسیون تصمیم گرفت یک تیر و کمان کامل از کره تهیه کند و طبق مصوبه هیئت رئیسه پاداشی به مبلغ 100 میلیون تومان به او بدهد که این تصمیم عملی شده است.

وی در خصوص صحبت های اخیر زهرا نعمتی مبنی بر اظهار سختی او در ۷-۶ سالی که پاراتیروکمان تحت مدیریت فدراسیون تیروکمان بود تصریح کرد: مصاحبه را نخواندم. قرار نیست و نباید پاسخ ورزشکار را بدهیم چرا که ممکن است ذهن ما خراب می شود و ممکن است سمت قضاوت هایی برود و منافع سازمان ما را زیر سوال ببرد. فضای ما مانند فضای خانواده است و پدر و مادر خانواده انتقاد ها را می شنوند و سعی می کنند اصلاح شود. اگر اشکالی در خانواده وجود دارد همسایه نباید بداند. اگر همه بفهمند که به ظرفیت و پیشرفت خانواده کمکی نمی کند.

شعبانی بهار درباره مسابقات پیش روی این فدراسیون اظهار کرد: برای اولین بار نوجوانان ما به صورت کامل و در دو بخش کامپوند و ریکر عازم مسابقات قهرمانی آسیا هستند. این مسابقات از چهارم مهرماه در چین تایپه برگزار خواهد شد. در حال حاضر دو اردو در حال برگزاری دو اردو هستیم. یک اردو برای رده بزرگسالان آقا و خانم در آبیک استان قزوین و اردوی دیگر برای نوجوانانمان در ورزشگاه آزادی است که قطعا هر دو به پیشرفت افراد کمک خواهد کرد.

 

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب