دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

۳۰ آذر آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره امامت و مهدویت مدارس سما سیستان و بلوچستان

۳۰ آذر آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره امامت و مهدویت مدارس سما سیستان و بلوچستان
معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه نخستین جشنواره امامت و مهدویت مدارس سمای این استان را ۳۰ آذر اعلام کرد.
کد خبر : 931799

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، پوستر نخستین جشنواره امامت و مهدویت مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان با حضور اعضای هیئت رئیسه، مدیران و مسئولان مدارس با رویکرد صنایع دستی و گردشگری در سالن کنفرانس علامه طباطبایی واحد دانشگاهی زاهدان رونمایی شد.

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در این نشست گفت: تربیت دینی و اسلامی دانش‌آموزان از مهم‌ترین شاخصه‌های آموزش و پرورش است و معلمان باید با استفاده از راهکار‌های مناسب، سازگار و زیبنده دین مبین اسلام در این عرصه فعالیت کنند.

محمدرضا نورا با تشریح نخستین جشنواره امامت و مهدویت مدارس سما، آخرین مهلت ارسال آثار را ۳۰ آذر ۱۴۰۳ عنوان و خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های استان سیستان و بلوچستان و اثرگذاری وافر حوزه هنر، رویکرد این جشنواره در استان سیستان و بلوچستان با عنوان صنایع دستی و گردشگری با محور‌های عکس، مقاله، پوستر، کلیپ و آخرین مهلغرفه‌های نمایشگاهی برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم توجه به موضوع مهدویت به‌عنوان نقطه اشتراک مذاهب اسلامی، عنوان کرد: انسان‌ها برای رسیدن به اهداف آرمانی، باید در پرتوی آموزش و پروش قرار بگیرند.

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در ادامه توضیح داد: تربیت و ویژگی‌های تربیتی در جامعه مهدوی مستلزم محیطی است که ما را در رسیدن به آن هدف یاری می‌کند و بستری که می‌تواند ما را به‌راحتی در این مسیر قرار دهد، بستری است که تمام شرایط این رشد را داشته باشد و سازنده این بستر معلمان در محیط‌های مدرسه و آموزش و پرورش هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب