دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تلفیق مباحث دینی و اسلامی با حوزه هنر اقدامی ارزشمند برای تبیین مهدویت

تلفیق مباحث دینی و اسلامی با حوزه هنر اقدامی ارزشمند برای تبیین مهدویت
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان تأکید کرد که تلفیق مباحث دینی و اسلامی با حوزه هنر اقدامی ارزشمند و بسیار مناسب برای ترویج و تبیین موضوع مهدویت در جامعه به‌‌خصوص دانش‌آموزان است.
کد خبر : 931797

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، پوستر نخستین جشنواره امامت و مهدویت مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان با حضور اعضای هیئت رئیسه، مدیران و مسئولان مدارس با رویکرد صنایع دستی و گردشگری در سالن کنفرانس علامه طباطبایی واحد دانشگاهی زاهدان رونمایی شد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: تلفیق مباحث دینی و اسلامی با حوزه هنر اقدامی ارزشمند و بسیار مناسب برای ترویج و تبیین موضوع مهدویت در جامعه به‌‌خصوص دانش‌آموزان است، چراکه تاریخ ادیان مختلف نشان‌دهنده اثرات مبرهن و آشکار هنر در سلوک و کردار انسان‌هاست.

حجت‌الاسلام عبدالله میری با بیان اینکه معلمان باید از روش‌های عوام فهم و خواص پسند در برنامه‌های آموزشی و تربیتی خود بهره‌مند شوند، افزود: معلمان با استفاده از روش‌های هنری می‌توانند پنجره‌ای از حضور حضرت مهدی عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف و باور مهدوی را در دانش‌آموزان پرورش دهند که این امر نیازمند شناخت، دانش و آگاهی‌های لازم معلمان در عرصه‌های روانشناسی، دینی، جامعه‌پذیری و ... است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب