دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 شهريور 1403 - 14:04
در گفت‌و‌گو با آنا تشریح شد؛

جزئیاتی از اردوی جهادی گروه شهید ابوذر داوودی در شهرها و روستاهای محروم

جزئیاتی از اردوی جهادی گروه شهید ابوذر داوودی در شهرها و روستاهای محروم
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی، جزئیاتی ار اردوی جهادی گروه شهید ابوذر داوودی در شهرها و روستاهای محروم ممسنی را تشریح کرد.
کد خبر : 931620

علی کریمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی در حاشیه اردوی جهادی گروه شهید ابوذر داوودی وابسته به بسیج دانشجویی این دانشگاه که در شهر بابامنیر و روستا‌های تابعه این بخش از شهرستان ممسنی در حال برگزاری است در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: دانشجویان گروه جهادی در طرح شهید عجمیان فعالیت‌های عمرانی در قالب رنگ‌آمیزی مدارس را آستانه بازگشایی مدارس داشتند و برنامه‌های آموزشی متنوعی در این اردو توسط دانشجویان اجرایی شد.

وی افزود: دانشجویان در این اردو جهادی توانستند خدمت‌رسانی اثربخش و تأثیرگذاری برای بخش محروم بابامنیر و روستا‌های تابعه این بخش و مردم نجیب این شهر داشته باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی یادآور شد: اردوی جهادی گروه شهید ابوذر داوودی درراستای ایجاد کادرسازی مدنظر مقام معظم رهبری برگزار می‌شود تا تعداد دانشجویان بیشتری در این طرح شرکت کنند و به‌عنوان الگو‌ها و سفیران فرهنگی در زمینه ایجاد کادرسازی و روحیه جهادی، خود را نشان دهند.

کریمی گفت: دانشگاه آزاد ممسنی در این طرح به‌عنوان محور همراه بسیج دانشجویی گام گذاشته، امیدواریم در برنامه‌های آینده گام‌های مثبتی در زمینه برگزاری اردوهای جهادی برداشته شود.

محمد زمان زارعی فرمانده سپاه شهرستان ممسنی هم درباره همکاری دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی با سپاه در زمینه برگزاری اردوی جهادی به خبرنگار آنا گفت: در زمان سپاه شهرستان ممسنی دست یاری دوستی به سمت دانشگاه آزاد دراز کرده، این دانشگاه پاسخ داده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب