دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 شهريور 1403 - 09:02

امام جمعه زابل تقویت مراکز رشد دانشگاه‌ها را خواستار شد

امام جمعه زابل تقویت مراکز رشد دانشگاه‌ها را خواستار شد
امام جمعه شهر زابل تقویت مراکز رشد در دانشگاه‌ها را خواستار شد و تأکید کرد: پارک‌های علم و فناوری می‌توانند جایگاه دانشگاه‌ها را در سبد اقتصادی منطقه تقویت کنند.
کد خبر : 931530

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید پوراندخت امام جمعه شهر زابل در دیدار هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل، رسالت اصلی دانشگاه را تولید علم دانست و اظهار کرد: دانشگاه‌ها مستقیم یا غیرمستقیم چرخه فرهنگی ایجاد می‌کنند.

وی با اشاره به سخن شهید مطهری مبنی بر اینکه دانشجو مؤذن جامعه است، عنوان کرد: مؤذن همواره به‌سوی خیر و خوبی و سعادت دعوت می‌کند.  مهارت‌آموزی نیاز امروز جامعه بوده که دانشگاه آزاد اسلامی به‌حق در این مسیر اقدامات مثبتی انجام داده است.

امام جمعه شهر زابل تقویت مراکز رشد در دانشگاه‌ها را خواستار شد و بیان کرد: پارک‌های علم و فناوری می‌توانند جایگاه دانشگاه‌ها را در سبد اقتصادی منطقه تقویت کنند.

دانشگاه آزاد پایگاه اصلی آموزش‌های مهارتی در منطقه سیستان است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل نیز گفت: این واحد دانشگاهی با برخوردار بودن از اعضای هیئت علمی متخصص پایگاه اصلی آموزش‌های مهارتی در منطقه سیستان است.

سعید مقدم‌بقا، مشکلات منطقه سیستان را مشکلاتی ریشه‌ای دانست و بیان کرد: این مشکلات با حضور دانشگاه در جامعه ریشه‌یابی و با ارائه راه‌حل‌های علمی و عملیاتی به راحتی حل خواهند شد.

وی نقش بسیج اساتید در این خصوص را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: دانشگاه کارآمد و مهارت محور فقط با مشارکت جهادی تمامی اعضای هیئت علمی محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب