دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 شهريور 1403 - 15:28
نماینده مردم سیستان عنوان کرد؛

نقش مؤثر دانشگاه آزاد در تربیت نیروی متخصص

نقش مؤثر دانشگاه آزاد در تربیت نیروی متخصص
نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: رسالت اصلی دانشگاه‌ها تربیت نیروی متخصص بوده و دانشگاه آزاد زابل تاکنون به‌خوبی در این خصوص ایفای نقش کرده است.
کد خبر : 930440

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از زابل، نمایندگان مردم شریف سیستان در مجلس شورای اسلامی از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل بازدید و در جلسه‌ بررسی مسائل و مشکلات این واحد دانشگاهی شرکت کردند.

در این جلسه محمد سرگزی نماینده مردم سیستان، انتصاب سعید مقدم‌بقا به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی زابل را تبریک گفت و با تاکید بر توانمندی‌های این واحد دانشگاهی در زمینه‌های مختلف بیان کرد: رسالت اصلی دانشگاه‌ها تربیت نیروی متخصص است که دانشگاه آزاد زابل تاکنون به خوبی در این خصوص ایفای نقش کرده است.

استفاده از توانمندی‌ اعضای هیئت علمی راه اصلی عبور از وابستگی به شهریه

فرهاد شهرکی دیگر نماینده سیستان نیز با تبریک به مقدمبقا با اشاره به اینکه دانشگاه باید یک مرکز جامعه‌محور باشد، عنوان کرد: نیاز‌های یک جامعه پس از شناسایی و طبقه‌بندی شدن توسط دانشگاه، باید نسبت به رفع آن‌ها با ارائه راه حل‌های علمی اقدام شود.

وی هم‌افزایی دانشگاه‌ها‌ی منطقه سیستان را تنها راه حل برون رفت مشکلات نهاد‌های آموزش عالی سیستان دانست و عنوان کرد: هدف اصلی این مراکز آموزش عالی، تربیت نیروی کار متخصص و ماهر است.

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قرارداد‌های برون سازمانی و استفاده از توانمندی‌های اعضای هیئت علمی راه اصلی عبور از وابستگی به شهریه دانشگاه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته