دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 شهريور 1403 - 16:48

سعیدی: هدف گزینش کمک به جذب افراد باصداقت و شایسته است

سعیدی: هدف گزینش کمک به جذب افراد باصداقت و شایسته است
رئیس مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: گزینش یک نهاد نظارتی و در خدمت اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هدف آن کمک به جذب افراد باصداقت، درستکار، متعهد و شایسته است.
کد خبر : 931404

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست هم‌افزایی و هم‌اندیشی مدیران گزینش دانشگاه آزاد اسلامی واحد‌های استان تهران با حضور محمدرضا سعیدی رئیس مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی، ابوذر کاظمی سرپرست اداره‌کل گزینش استان تهران، حامد افشاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت، حجت‌الاسلام علی‌اصغر منصوری رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت و جمعی از مسئولان و اعضای کارگروه صلاحیت عمومی به میزبانی واحد شهرقدس برگزار شد.

رئیس مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم با بیان اینکه امیدواریم رهروان خوبی برای اوصیا و اولیای الهی باشیم، اظهار کرد: مدیران گزینش در واحد‌های دانشگاهی باید حین انجام مأموریت و تصمیم‌گیری‌های مهم از یاد امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف غافل نشوند و همواره در مسیر حق و عدالت حرکت کنند.

سعیدی با بیان اینکه نهج‌البلاغه معدن تمام ناگفته‌هاست، ادامه داد: رعایت تقوا و تزکیه نفس باید سرلوحه کار ما در زندگی روزمره باشد و تمام رفتار و اعمال خود را با مسیر ائمه اطهار علیهم‌السلام و حضرت مهدی عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف تطبیق دهیم.

وی متذکر شد: وقتی درباره شهدا صحبت می‌شود بیانگر این است که شهدای والامقام راه درست و قرب الهی را شناختند و در آن مسیر حرکت کردند.

رئیس مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی متذکر شد: گزینش یک نهاد نظارتی و در خدمت اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هدف گزینش کمک به جذب افراد با صداقت، درستکار، متعهد و شایسته در یک سازمان است تا از این طریق به سلامت اداری و موفقیت آن سازمان کمک کند و در ادامه مسائل مهم گزینشی ازجمله موارد مربوط به جلسات مصاحبه استادان وابسته و دستیاران آموزشی مطرح و تذکرات و توصیه‌های لازم بیان می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت هم گفت: نقش گزینش در سالم‌سازی و سلامت روان جامعه تأثیر بسزایی دارد.

افشاری با بیان اینکه معلم سالم جامعه را می‌سازد، بیان کرد: وظیفه معلم تعلیم و تربیت دانش‌آموزان است و دانش‌آموزانی که با مبانی دینی، اعتقادی، تربیتی و علمی آشنا و زیرنظر معلمان متعهد و متخصص تربیت می‌شوند جامعه را خواهند ساخت.

وی یادآور شد: نباید یأس و ناامیدی را به دانشجویان القا کنیم، بلکه باید در جوانان و دانشجویان نشاط، خوشحالی و شادابی همراه با روحیه انقلابی منتقل سازیم.

منصوری رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت هم گفت: انتخاب مدیران جامعه با معیار‌های گزینش موجب سعادت و رستگاری جامعه می‌شود، چراکه افرادی که در رأس قرار می‌گیرند باید پاک باشند تا جامعه را سالم نگه دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب