دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 شهريور 1403 - 10:20

مدیرعامل استقلال خوزستان: فوتبال برتر خوبی های ورزشگاه غدیر را نشان نداد

مدیرعامل استقلال خوزستان: فوتبال برتر خوبی های ورزشگاه غدیر را نشان نداد
مدیرعامل استقلال خوزستان به تشریح وضعیت ورزشگاه غدیر اهواز پرداخت.
کد خبر : 931286

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، کیوان بابادی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان ضمن انتقاد از برنامه فوتبال برتر پیرامون گزارش در مورد استادویم غدیر اهواز گفت: ورزشگاه غدیر چیزی که در برنامه فوتبال برتر نشان داده شد نمی خواهم بگویم آن نبود ولی تعجب می کنم که 80 درصد خوبی زمین چمن نشان داده نشده است. دقیقا همانجایی که ما کشت کردیم و ترمیم کردیم نشان داده شده است. اصلا دوربین به سمت زمین با کیفیت چمن نرفته و فقط همان بخش های قبلی که ما در حال ترمیم آن هستیم را نشان داده است.

وی افزود: کار در ورزشگاه در حال انجام است، سرویس های بهداشتی کامل انجام شده، دوش ها نصب شده فقط تنها مشکل ما محوطه است. معضل بزرگ ورزشگاه غدیر میدان میوه و تره بار است. خودروهایی که می خواهند عوارض ندهند ماشین های حمل میوه را در کنار استادیوم پارک می کنند. با تغییرات آب و هوایی و وزش باد در استان اگر امروز استادیوم را تمیز کنیم دوباره همان نخاله ها به سمت استادیوم می آید.

مدیرعامل استقلال خوزستان تاکید کرد: با حمات مدیر کل ورزش و جوانان استان بودجه خوبی به ورزشگاه غدیر اختصاص داده شده است. کار خرید گیت های ورودی در حال انجام است اما بحث غدیر یک شبه انجام نمی شود. ما باید اول دی ماه ا نظر زیر ساخت گواهی را بگیریم.انتظار نداشته باشید ورزشگاهی که 8 سال به حال خود رها شده یک شبه درست شود. با آقای رفعتی صحبت کردم، قرار است در تاریخ 26 شهریور نماینده سازمان لیگ دوباره بازدید کند. قرار است تا نصب گیت ها بازرسی بدنی و فیزیکی به صورت دستی انجام شود تا گیت ها آماده شود.

بابادی در خصوص اینکه اگر استادویم در تاریخ 25 شهریور مجوز نگیرد این تیم در کدام استادویم بازی می کند گفت:تحت هیچ شرایطی حاضر نیستم اسباب زحمت دوستان فولادی ها شوم. روی معرفت دوستان آبادانی حساب کرده ایم و اگر ورزشگاه آماده نشود یک بار دیگر میهمان مردم با معرفت آبادانی خواهیم شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب