دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 شهريور 1403 - 12:03
سرپرست استقلال خوزستان در گفت و گو با آنا:

گزینه دیگری جز ورزشگاه فولاد برای میزبانی استقلال نداریم/ مسئولان فولاد در نهایت همکاری می کنند

گزینه دیگری جز ورزشگاه فولاد برای میزبانی استقلال نداریم  مسئولان فولاد در نهایت همکاری می کنند
سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ما چاره ای جز میزبانی در ورزشگاه فولاد شهر نداریم.
کد خبر : 929423

البرز حاجی پور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا در مورد اینکه باشگاه فولاد مخالفت خود را برای برگزاری بازی این تیم مقابل استقلال در هفته سوم لیگ برتر در ورزشگاه فولاد اعلام کرده گفت: دوستان ما در باشگاه فولاد دغدغه های خود را گفته اند که کاملا طبیعی است اما پیش از فصل باشگاه استقلال خوزستان ورزشگاه دوم خود را استادیوم فولاد اعلام کرده و باشگاه فولاد هم ورزشگاه دوم خود را غدیر اعلام کرده است.

وی افزود: با توجه به اینکه زمین های نفت مسجد سلیمان و تختی آبادان هم زیر کشت رفته اند و همچنین امکان برگزاری بازی در اراک هم مهیا نبود مجبور هستیم که این بازی را در ورزشگاه فولاد برگزار کنیم و انتخاب دیگری وجود ندارد و قطع به یقین هم باشگاه فولاد همکاری می کند.

حاجی پور در خصوص اینکه آخرین وضعیت ورزشگاه غدیر اهواز چطور است، عنوان کرد: ما در حال تغییر کامل چمن ورزشگاه هستیم که البته چون می خواستیم بهترین چمن را داشته باشیم کار کمی به تعویق افتاد اما مورد بعدی نور ورزشگاه بود که با تغییر دکل های نور ورزشگاه را به 1600 لوکس خواهیم رساند. تاکنون دو دکل را تغییر داده ایم و دو دکل دیگر هم در هفته آینده تعویض می شوند. با این تغییرات به جرات خواهم گفت که نور ورزشگاه غدیر در ایران بی نظیر خواهد شد. این تغییرات انجام شود بعد از هفته سوم که با تعطیلی چند روزه هم روبرو هستیم میزبانی های ما در همین ورزشگاه غدیر اهواز خواهد بود.

سرپرست استقلال خوزستان در خصوص اینکه آیا بازی با استقلال با کمک داور ویدئویی برگزار می شود یا خیر گفت: به ما که فعلا چیزی اعلام نشده اما معمولا در این دو هفته که نشان داده شده بازی های استقلال و پرسپولیس با VAR برگزار می شود. ورزشگاه فولاد قطعا از جمله ورزشگاه هایی است که می تواند VAR ثابت داشته باشد و البته به زودی این شرایط برای ورزشگاه غدیر اهواز هم فراهم می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته